Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLCHFTräning och LCHF
You need to log in to create posts and topics.

JA precis som du skrev; Jag äter som en valross. Helt sant. Jag borde säga upp mig från jobbet så jag kan träna 9h per dag istället för 1-2h.. Då borde jag gå ner i vikt. Eller så hittar jag en kost som mättar och får mig att äta mindre............

En del personer är så elaka så att de inte ens förstår det själva.

Att man har hjärta att hoppa på personer man inte ens känner. Om de har hittat en kost och träning som man mår bra av är det väl ett stort + och kan man inte respektera det så e man bra

Jag äter LCHF och tränar hårt (kolla min dagbok) det går utmärkt bra för mig. Kör LCHF för att vara frisk och må bra och har ingen övervikt. Äter jag som tidigare "gunde dieten" eller tallriksmodellen blir träning och tävling lidande. Om någon vill höra h

Kitkat

Eller så kunde du bara ha börjat äta som en normal människa och bara tränat bort fettet du hade lagt på dig. Det räcker med 1 timmes träning per dag för att gå ner i vikt om man äter balanserat med mat.

Så kom inte med ditt skitsnack om 9 timmar.

Pia

Man mår bra av LCHF i början, men det är en svält diet. Så om man fortsätter med den tillräckligt länge så svälter man ihjäl.

Andreas

Kollade din kalender och den visade automatiskt dom senaste 60 dagarna och tyvärr så måste jag säga att ingen av dom ens var träning. Det mesta utav dom är lätt träning om det ens kan räknas som träning, du har gjort lätta aktiviteter.

Så vet in

Jonas: Jag äter lchf och har gjort snart 2 år och då inte alls pga vikt utan för jag mår bra av det.

Det jag inte förstår med dina påhopp är att att istället för höja så trycker du ner de som gör något och framför allt mår bra av det de gör.

Jag tycker

Nej det gör jag inte, jag säger saningen bara och det är folk sen själva som väljer hur dom tar det.

Ja varje träning är bättre än ingen träning, men det blir lite lustigt att lägga in fel ord.

Det är som jag skulle ta 1 extra steg varje dag och sen säg

Jonas, skicka mig frågor om du undrar något ska jag försöka svara.

Jag kan svara på att gå ner i vikt och maten, jag äter inte för att gå ner i vikt utan att må bra. Jag är 40 år 194 väger 93kg och förmodligen förstört mig då jag inte mår bra av "vanlig

Ok Andreas jag har lite frågor här:

1. Varför väger du så lite?
2. Vad är "vanlig" kost för dig?
3. Vilket sätt har "vanlig" kost förstört för dig?
4. Varför säger du att du löper när löpning är på en hastighet utav 16Km/T för män/killar?

10-11Km/T = Lä