Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLCHFTräning och LCHF
You need to log in to create posts and topics.

@Jonas: Du har ju inte ens reggat någon löpning, då är det väldigt modigt att klaga på att någon annan springer långsamt! Du är pinsam och förmodligen ett troll!

@Cecilia

Nej jag har inte reggat nån löpning eftersom jag inte ha löpt på ett tag eftersom jag är inne i en byggar fas nu.

Har du svårt att förstå ens poängen? Han springer inte överhuvudtaget fortfarande......

Jonas.
Varifrån har du tagit denna definition av joggning och löpning?

10-11Km/T = Lätt Joggning
12-13Km/T = Jogging
14-15Km/T = Hård Jogging
16-+16Km/T = Löpning

Vad hete det där uttrycket igen, det är allmän kunskap eller nåt liknande.

Med det sättet att räkna så skulle det betyda att man löper först om man gör ett marathon på 2.38...
Tror faktiskt inte att det är en allmän sprid kunskap.

Jonas: du är PINSAM Det är ganska uppenbart att du inte löptränar själv när du påstår att alla som inte gör en mara under 2,30 joggar! PINSAM!

Allmänn kunskap?, då e det ganska intressant att det står i "Löparens nya handbok" (läken nedan) att löpning är ett puls intervall. Kom inte riktigt ihåg värdena men jag har för mig att om man är under 60% av maxpulsen kallas det för jogging och över så ä

Jonas
Du skrev om mat först, att man inte ska mixtra med maten utan TRÄNA för att gå ner i vikt. Sen skriver du att jag ska ÄTA MINDRE (?) Hur ska du ha det? Gå man ner i vikt av att äta mindre alltså? Var du inte emot matmixtring/dieter etc det räckte vä

Kitkat H:

Skulle du kunna citera där jag har sagt att du ska äta mindre för att gå ner i vikt?

Du verkar bara vara en enfaldig hora.

Jonas: Det där senaste ("Du verkar bara vara en enfaldig hora" ) är inte ok. Detta är en varning. Om du använder sådant språkbruk igen måste jag tyvärr stänga av ditt konto.

/Olle, FunBeat-admin.