Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLCHFTräning och LCHF
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker att han är allmänt elak Detta är ju en sid fö att uppmuntra personer på och få tips

LCHF är inte ett sätt att gå ner i vikt. Det är en kosthållning för människor som inte kan/vill äta exempelvis vete, socker och den processade skitmat som dagens livsmedelsindustri levererar.
Min allmänna hälsa har förbättrats avsevärt sedan jag lade om t

Olle jag skiter fullständigt i om du är admin eller inte, kan inte bry mig ett piss mindre.

Men oavsett om du är admin eller inte så är du konstig, eftersom du ger inte henne nån varning så det verkar vara ok för henne kalla mig och andra personer saker

Efter att ha läst Jonas inlägg så kan jag bara konstatera att han fattar absolut ingenting.
Föreslår att vi bara slutar svara på hans inlägg. Äta som normala människor? Hmmm... Peta kroppen full av skit alltså?

Jag tror nog att diskussionen kan fortgå i sansad ton. Jonas profil har fått följande meddelande:

"Användaren finns inte eller är inte längre medlem i FunBeat"

Jag har en fråga. När jag bytte till LCHF så kunde jag springa upp mot två timmar utan några

Hade samma problem som föregående, min lösning var att sluta med LCHF... Inget illa menat, men så var det för mig iaf...

Det finns ju lite olika mängd kolhydrater man kan köra på. Liberal Lchf eller vad det kallas. Tror man får hitta sin egna dos kolhydrater. Vissa behöver mer, andra mindre. Jag märker skillnad om jag ätit kolhydrater innan, brukar få bättre tempo då. Så in

Jag tappade också i tid och ork i början. För mig var det omställningsbekymmer och nu springer jag fortare än tidigare. Trots få kolisar.
Det höll väl i sig typ 2 månader innan det började släppa.

Håkan, det tog mig ca 6 månader att komma ikap min fart (LCHF i 5 år). Nu kör jag runt 100g kolisar på middag/kväll dagen innan jag vill prestera på top. Detta fungera riktigt bra för mig.

Jag tycker Jonas har ett vettigt resonemang
http://www.youtube.co

Jag tappade ca 10 slag per minut på pulsen vilket kändes ordentligt. Det tog ca 5-6 månader att komma tillbaka och nu funkar det rätt bra. Dock tar jag ibland Slow Carbs 2 inför pass där jag vill prestera lite extra, exempelvis tävlingslopp. Då blir det s