Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 20:48Per:
Vad är Slowcarbs 2? En proteinbar?
Per:
Vad är Slowcarbs 2? En proteinbar?
Quote from Fredrik Forsberg on 12 September 2012, 13:51Per menar nog detta:
http://www.forsellmotor.se/fairing-slow-carbs-2-p-681-c-391.aspx
som på denna sida visas som Kosttillskott under Cross/Enduro-tillbehör 😉
Per menar nog detta:
http://www.forsellmotor.se/fairing-slow-carbs-2-p-681-c-391.aspx
som på denna sida visas som Kosttillskott under Cross/Enduro-tillbehör 😉
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 19:46haha jag beställer nog en sån och ett par bromsbelägg (H)
haha jag beställer nog en sån och ett par bromsbelägg (H)
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 20:33Ha ha, ja men jag köpte mina i en fitnessbutik 🙂
Rekommenderades av killen i butiken och det verkar funka bra. Smakar gott men man ska trycka i sig en hel liter innan ett pass, så man får börja i tid.
Ha ha, ja men jag köpte mina i en fitnessbutik 🙂
Rekommenderades av killen i butiken och det verkar funka bra. Smakar gott men man ska trycka i sig en hel liter innan ett pass, så man får börja i tid.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 00:28Hej.
Nu har jag bara läst din trådstart...Min historia i tre rader.
Såg på babysim barbrapappa i speglen.
Google, hitta LCHF
6 måndaer senare, -25kg, hälsa & välbefinnande...Tja vad skall man säga. för mig funkar det oförskämt väl.
Sockersugen tar 3-
Hej.
Nu har jag bara läst din trådstart...
Min historia i tre rader.
Såg på babysim barbrapappa i speglen.
Google, hitta LCHF
6 måndaer senare, -25kg, hälsa & välbefinnande...
Tja vad skall man säga. för mig funkar det oförskämt väl.
Sockersugen tar 3-
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 22:18Har tränat i några veckor nu och går på LCHF "light" version då jag äter typ lite kalorier såsom potatis i skolan eftersom jag bara är 17 år och tränar. Annars går det helt okej! Man blir verkligen piggare och mår bättre utan alla kalorier. Dessutom är de
Har tränat i några veckor nu och går på LCHF "light" version då jag äter typ lite kalorier såsom potatis i skolan eftersom jag bara är 17 år och tränar. Annars går det helt okej! Man blir verkligen piggare och mår bättre utan alla kalorier. Dessutom är de
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 18:21Träningskompis?
Hej alla LCHF:are. Jag tänkte börja idag! Är nybörjare så jag får väl testa mig fram.Min plan ser ut enligt följande:
LCHF - så renodlat som möjligt.
Träning minst 3 gånger i veckan.
Motion = vardagsmotion varje dag (Jag har ett stillasi
Träningskompis?
Hej alla LCHF:are. Jag tänkte börja idag! Är nybörjare så jag får väl testa mig fram.
Min plan ser ut enligt följande:
LCHF - så renodlat som möjligt.
Träning minst 3 gånger i veckan.
Motion = vardagsmotion varje dag (Jag har ett stillasi
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 19:24Ny på LCHF? Grattis! Jag vill bara säga att du kommer se på årets julbord med helt nya ögon 🙂
Ny på LCHF? Grattis! Jag vill bara säga att du kommer se på årets julbord med helt nya ögon 🙂
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 20:07Tack Peter!! 😀
Tack Peter!! 😀
Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 06:04Har kört på lchf sedan september. Resultat minus 10kg och minus 12 cm runt magen.
Klarar av spinningpassen innan middagen utan tappa orken. Mår utmärkt, inget sötsuget och mage i balans. Ska köra vätternrundan för första gången till sommaren så får nog la
Har kört på lchf sedan september. Resultat minus 10kg och minus 12 cm runt magen.
Klarar av spinningpassen innan middagen utan tappa orken. Mår utmärkt, inget sötsuget och mage i balans. Ska köra vätternrundan för första gången till sommaren så får nog la