Quote from Christer Heinbäck on 20 February 2012, 08:43Per - Det hände samma i min kropp. Pulsen gick upp och jag låg högre i en övergångsperiod. Det tog kanske runt en dryg månad innan det "släppte". Nu är pulsen som innan, snittpulsen kanske något lägre med lågkolhydratkost.
Detta tog ju ner tempot också m
Per - Det hände samma i min kropp. Pulsen gick upp och jag låg högre i en övergångsperiod. Det tog kanske runt en dryg månad innan det "släppte". Nu är pulsen som innan, snittpulsen kanske något lägre med lågkolhydratkost.
Detta tog ju ner tempot också m
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 18:02Hej igen. Nu har jag oxå kommit dit 🙂 pulsen börjar ordna till sig, även om den inte riktigt är på samma som innan. Lyckades springa milen på bara 1:10 sämre än personbästa, dock med lite högre puls än då. Nu känns det riktigt bra och jag körde 18 km uta
Hej igen. Nu har jag oxå kommit dit 🙂 pulsen börjar ordna till sig, även om den inte riktigt är på samma som innan. Lyckades springa milen på bara 1:10 sämre än personbästa, dock med lite högre puls än då. Nu känns det riktigt bra och jag körde 18 km uta
Quote from Christer Heinbäck on 10 April 2012, 10:19Va kul Per att det börjar ordna upp sig. 🙂
Jag sprang en mara på påskafton med bara vatten och en kopp kaffe. Ingen världstid dock (4H) men ändå med kraft och energi hela vägen. Härligt!
Va kul Per att det börjar ordna upp sig. 🙂
Jag sprang en mara på påskafton med bara vatten och en kopp kaffe. Ingen världstid dock (4H) men ändå med kraft och energi hela vägen. Härligt!
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 11:30Bra jobbat sandra!
Det är ju det som är gött att inte behöva tänka på uppladdning innan och under långpassen:) Och att orken ändå finns där.
Bra jobbat sandra!
Det är ju det som är gött att inte behöva tänka på uppladdning innan och under långpassen:) Och att orken ändå finns där.
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 20:45För mig tog det sjukt lång tid att ställa om. Det var stelt och jobbigt i början, och jag pallade knappt springa, trots massor med skidor hela vintern.
Men det ordnade upp sig. Nu känner jag mig i toppform, tre år senare.Bäst: Att det inte är jobbigare
För mig tog det sjukt lång tid att ställa om. Det var stelt och jobbigt i början, och jag pallade knappt springa, trots massor med skidor hela vintern.
Men det ordnade upp sig. Nu känner jag mig i toppform, tre år senare.
Bäst: Att det inte är jobbigare
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 07:46Det mest sorliga är att typ 99,9% av folket som har skrivit denna tråd och går på LCHF inte tränar alls, det enda dom gör är att lalla runt som dom sen kalla "träning".
Det mest sorliga är att typ 99,9% av folket som har skrivit denna tråd och går på LCHF inte tränar alls, det enda dom gör är att lalla runt som dom sen kalla "träning".
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 09:10Jonas: Speak for yourself... (t-) Sorgligt att du går in i en tråd som inte rörts på flera månader enbart för att kasta skit. Skaffa dig ett liv, vetja.
Har själv kört LCHF kombinerat med 5 dagar träning/vecka (3 löpning, 2 spinning) och gått ner 24,7 ki
Jonas: Speak for yourself... (t-) Sorgligt att du går in i en tråd som inte rörts på flera månader enbart för att kasta skit. Skaffa dig ett liv, vetja.
Har själv kört LCHF kombinerat med 5 dagar träning/vecka (3 löpning, 2 spinning) och gått ner 24,7 ki
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 10:00Så det är sorligt att jag vill hjälpa folk och se till att folk visar respekt för sina kroppar och inte sätter dom i svältläge vilket jag ser som tortyr? Om det där är defitionen för sorgligt för dig, så då kan jag säga stolt att ja jag är sorlig!
Nej ja
Så det är sorligt att jag vill hjälpa folk och se till att folk visar respekt för sina kroppar och inte sätter dom i svältläge vilket jag ser som tortyr? Om det där är defitionen för sorgligt för dig, så då kan jag säga stolt att ja jag är sorlig!
Nej ja
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 11:07Oj är det antingen Kost eller Träning som gäller vid viktnedgång?
Jag kör både Lchf och träning 4-6ggr/vecka. Har lyckats med ett klassikern, (tjej, halva, hela) och marathon mm. Jag har aldrig gått ner i vikt med enbart träning! Dom säger ju Kost är kilo
Oj är det antingen Kost eller Träning som gäller vid viktnedgång?
Jag kör både Lchf och träning 4-6ggr/vecka. Har lyckats med ett klassikern, (tjej, halva, hela) och marathon mm. Jag har aldrig gått ner i vikt med enbart träning! Dom säger ju Kost är kilo
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 11:41Nej det är bara träning som gäller för att gå ner i vikt.
Synd att du spottar på din kropp och visar inte din kropp ett uns med respekt.
Marathon är du seriös eller? Varför tar du upp barn lekar för att på peka en sak?
Om du inte har gått ner i vikt ut
Nej det är bara träning som gäller för att gå ner i vikt.
Synd att du spottar på din kropp och visar inte din kropp ett uns med respekt.
Marathon är du seriös eller? Varför tar du upp barn lekar för att på peka en sak?
Om du inte har gått ner i vikt ut