Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 21:52Klart det blir uppehåll, jag har ju packat ner regnbyxor i väskan. 😀 Det är i och för sig lite oklart om de verkligen går upp längre än till knäna men de borde räcka som avskräckande exempel för regnet.
Klart det blir uppehåll, jag har ju packat ner regnbyxor i väskan. 😀 Det är i och för sig lite oklart om de verkligen går upp längre än till knäna men de borde räcka som avskräckande exempel för regnet.
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 21:05Hur gick det för er under eftermiddagen? Hann ni fram innan det blev mörkt och bussen gick? Klarade ni er undan regnet? Jag hade i alla fall toppentrevligt den lilla stunden jag var med, kul med promenad även om det infann sig visst sug i löparnerven mell
Hur gick det för er under eftermiddagen? Hann ni fram innan det blev mörkt och bussen gick? Klarade ni er undan regnet? Jag hade i alla fall toppentrevligt den lilla stunden jag var med, kul med promenad även om det infann sig visst sug i löparnerven mell
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 21:13Vi fick några regnskurar senare på eftermiddagen men det var inte allt för illa.
Vi hakade på sista bussen från Tyresta By med ynka fyra minuter till do. Det var lite hetsigt på slutet, stackars Ingela och Jessica tvingades bryta ut i löpning trots smärts
Vi fick några regnskurar senare på eftermiddagen men det var inte allt för illa.
Vi hakade på sista bussen från Tyresta By med ynka fyra minuter till do. Det var lite hetsigt på slutet, stackars Ingela och Jessica tvingades bryta ut i löpning trots smärts
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 21:35Tack Micke o Lisse för inspirerande sammarbete (V)
Kul att vi sågs på banan, två gånger t.o.m 😉Vi var 12 förväntansfulla joggare som startade från Björkhagen halv tolv: Cilla, som ska tänka på oss som springer SUM här nästa lördag, Cecilia, en av dom s
Tack Micke o Lisse för inspirerande sammarbete (V)
Kul att vi sågs på banan, två gånger t.o.m 😉
Vi var 12 förväntansfulla joggare som startade från Björkhagen halv tolv: Cilla, som ska tänka på oss som springer SUM här nästa lördag, Cecilia, en av dom s
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 22:32Tänker REDAN på alla som var med och sprang - och gick - idag! Vilket skönt gäng och vilken härlig dag! Har fått påpekanden om vädret från ett par håll (av folk som INTE var med alltså) - vadå vädret, det var väl bra? Lite regn gör ju inget? 🙂
Nu vänta
Tänker REDAN på alla som var med och sprang - och gick - idag! Vilket skönt gäng och vilken härlig dag! Har fått påpekanden om vädret från ett par håll (av folk som INTE var med alltså) - vadå vädret, det var väl bra? Lite regn gör ju inget? 🙂
Nu vänta
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 22:35Tänker fö på dig VARJE dag, Bernt. Svårt att låta bli när jag ser dig på VARJE jympapass eller löprunda! 😀
Tänker fö på dig VARJE dag, Bernt. Svårt att låta bli när jag ser dig på VARJE jympapass eller löprunda! 😀
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 23:47Ja, vi kan ta en lördag i december för då brukar jag ändå vara i krokarna och vinterbada på de nyislagda sjöarna. Får bli nån slags multisport. Först långpass sedan skridskor med plurr eller utan och bastu med bad. De har skridskouthyrning på Hellas 😉
P
Ja, vi kan ta en lördag i december för då brukar jag ändå vara i krokarna och vinterbada på de nyislagda sjöarna. Får bli nån slags multisport. Först långpass sedan skridskor med plurr eller utan och bastu med bad. De har skridskouthyrning på Hellas 😉
P
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 06:24Ja, tack alla löpare och gångare som ställde upp, inklusive 3 vovvar (vi höll på att få en 4:e med oss också).
Vi som promenerade fick nog inte mer än 15 - 20 minuters regn på oss under hela dagen.
Jag återkommer med utförligare berättelse. Jag är säker
Ja, tack alla löpare och gångare som ställde upp, inklusive 3 vovvar (vi höll på att få en 4:e med oss också).
Vi som promenerade fick nog inte mer än 15 - 20 minuters regn på oss under hela dagen.
Jag återkommer med utförligare berättelse. Jag är säker
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 08:28Det blev ju riktigt fint väder till slut. Till och med regnskuren var ju mysig!
Det var verkligen bra tajmat att vi träffade på löpargruppen två gånger!Brrr, att bada i vakar låter inte speciellt lockande i samband med nästa gemensamma äventyr, men midd
Det blev ju riktigt fint väder till slut. Till och med regnskuren var ju mysig!
Det var verkligen bra tajmat att vi träffade på löpargruppen två gånger!
Brrr, att bada i vakar låter inte speciellt lockande i samband med nästa gemensamma äventyr, men midd
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 20:29Jag vill tacka alla för en supertrevlig dag. Det var första gången jag följde med på ett gemensamt träningspass men jag är säker på att det kommer att bli fler! 🙂 Fötterna återhämtade sig snabbt, både joggingskorna och klätterskorna passar igen!
Jag vill tacka alla för en supertrevlig dag. Det var första gången jag följde med på ett gemensamt träningspass men jag är säker på att det kommer att bli fler! 🙂 Fötterna återhämtade sig snabbt, både joggingskorna och klätterskorna passar igen!