Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 17:37Jag skulle jätte gärna hänga med, åtminstone en del av sträckan.
Nu är jag ingen ultralöpare och ingen ultra-gångare heller, men det är sedan ett tag tillbaka en av mina drömmar att powerwalka en längre sträcka än mina 10-12 km, typ en halvmara.
Hur for
Jag skulle jätte gärna hänga med, åtminstone en del av sträckan.
Nu är jag ingen ultralöpare och ingen ultra-gångare heller, men det är sedan ett tag tillbaka en av mina drömmar att powerwalka en längre sträcka än mina 10-12 km, typ en halvmara.
Hur for
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 20:36Första biten går vi nog inte fortare än 5 km/h vilket motsvarar 12 minuter per km. Efter Tyresö försöker vi nog hålla ett lite snabbare tempo, säg 6 - 7 km/h.
Första biten går vi nog inte fortare än 5 km/h vilket motsvarar 12 minuter per km. Efter Tyresö försöker vi nog hålla ett lite snabbare tempo, säg 6 - 7 km/h.
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 13:36Noterade just att det inte bara är Kanelbullens dag på söndag utan även Den helige Mikaels dag, extra passande med tanke på arrangören. 😉
Och ja, detta var mest en bump för att göra alla uppmärksamma på att det börjar närma sig...blir spännande att se h
Noterade just att det inte bara är Kanelbullens dag på söndag utan även Den helige Mikaels dag, extra passande med tanke på arrangören. 😉
Och ja, detta var mest en bump för att göra alla uppmärksamma på att det börjar närma sig...blir spännande att se h
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 15:55Ojdå, då får jag packa ned oblaterna och nattvardsvinet i ryggan så att vi kan ha friluftsmässa utmed vägen.
Ojdå, då får jag packa ned oblaterna och nattvardsvinet i ryggan så att vi kan ha friluftsmässa utmed vägen.
Quote from Elias Engqvist on 29 September 2009, 17:22Är du tillochmed helig alltså - wow!!!
Är du tillochmed helig alltså - wow!!!
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 21:04Helig är jag bara en gång om året. Resten av dagarna är jag skenhelig.
Helig är jag bara en gång om året. Resten av dagarna är jag skenhelig.
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 21:07Fasen också. Det ser ut som att jag måste stå över då det krockar med några lägenhetsvisningar 🙁
Fasen också. Det ser ut som att jag måste stå över då det krockar med några lägenhetsvisningar 🙁
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 21:40Vi promenerar ju från morn till kväll så det är bara att hoppa på och av mellan lägenhetsvisningarna
Vi promenerar ju från morn till kväll så det är bara att hoppa på och av mellan lägenhetsvisningarna
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 09:00Heli-transport Linda!
Heli-transport Linda!
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 09:52Just nu pekar prognoserna för söndagen på ostadigt väder. Då är det bra att vistas i skogen som ger lite skydd. Tänk dock på utrustningen och att ta med ett torrt ombyte kläder.
Just nu pekar prognoserna för söndagen på ostadigt väder. Då är det bra att vistas i skogen som ger lite skydd. Tänk dock på utrustningen och att ta med ett torrt ombyte kläder.