Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 20:18Ääääh klart ni ska med. Alla som har ett glatt humör kan ju haka på 🙂
Ääääh klart ni ska med. Alla som har ett glatt humör kan ju haka på 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 20:22Alla platsar i det här mer eller mindre udda gänget. Jag lovar 🙂
Alla platsar i det här mer eller mindre udda gänget. Jag lovar 🙂
Quote from Jan Lundquist on 18 September 2009, 20:30OK, den som lever får se. Jag råkar nämligen befinna mig i den kungliga hufvudstaden den helgen!
OK, den som lever får se. Jag råkar nämligen befinna mig i den kungliga hufvudstaden den helgen!
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 20:54Annie är på jogggänget (t+)
Fick just ett mail från springsyster min 🙂Lisse: jaa, kort kommer!
Annie är på jogggänget (t+)
Fick just ett mail från springsyster min 🙂
Lisse: jaa, kort kommer!
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 21:22Jag gillar dig Bernt (H:)
Jag gillar dig Bernt (H:)
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 22:54Du är så generös. Gillar dig 😉
Du är så generös. Gillar dig 😉
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 10:45Klart Jessie och Stina ska haka på, kan man promenera så är man kvalificerad.
Vad SUM är får vi väl utreda under tiden, vi har en hel dag på oss.
Klart Jessie och Stina ska haka på, kan man promenera så är man kvalificerad.
Vad SUM är får vi väl utreda under tiden, vi har en hel dag på oss.
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 20:13Jag tror jag vet en del.. Fråga mig...
Historian bakom.
Tänkta orginalupplägget.
Och hur loppet är idag efter 8 SUM.R
Jag tror jag vet en del.. Fråga mig...
Historian bakom.
Tänkta orginalupplägget.
Och hur loppet är idag efter 8 SUM.
R
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 10:37Jag ser fram emot att höra lite mer om SUM-historien. Tid för det lär vi få tillräckligt av.
Jag ser fram emot att höra lite mer om SUM-historien. Tid för det lär vi få tillräckligt av.
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 11:11Det ser nu ut som om vi är uppe i 36 st som vill vara med. Kolla gärna in trynena på dessa här: http://mslisse.spaces.live.com/blog/cns!235AA986CC255EE3!3679.entry
Om nån planerar att hoppa på nånstans utmed vägen så meddela gärna mig i förväg så att vi
Det ser nu ut som om vi är uppe i 36 st som vill vara med. Kolla gärna in trynena på dessa här: http://mslisse.spaces.live.com/blog/cns!235AA986CC255EE3!3679.entry
Om nån planerar att hoppa på nånstans utmed vägen så meddela gärna mig i förväg så att vi