Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 09:18Trevligt att få promenera med dig Linda, silvermedaljören!
Trevligt att få promenera med dig Linda, silvermedaljören!
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 14:22På söndag 20/9 är det MTB cykling på SUM banan.
Start runt 08:00 kommer en egen tråd senare...R
På söndag 20/9 är det MTB cykling på SUM banan.
Start runt 08:00 kommer en egen tråd senare...
R
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 17:07Jag tänker köra ett gemensamt träningspass på SUM-banan på lördag den 19 sept.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=538350
Jag tänker köra ett gemensamt träningspass på SUM-banan på lördag den 19 sept.
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 23:14Vi som joggar gör så här 🙂
Samling vid Björkhagens T-bana 11:30
Tunnelbana går från Skanstull 11:19
Tempo ca 6 min/k
Vi passerar Sandakällan efter 7k
"Lunch" i Alby 13:30; fika o mat finns, löpt 15k då. Där finns en buss till stan.
Sedan får vi spri
Vi som joggar gör så här 🙂
Samling vid Björkhagens T-bana 11:30
Tunnelbana går från Skanstull 11:19
Tempo ca 6 min/k
Vi passerar Sandakällan efter 7k
"Lunch" i Alby 13:30; fika o mat finns, löpt 15k då. Där finns en buss till stan.
Sedan får vi spri
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 19:57Är det bara jag som tycker att träningen ligger lite tight inpå tävlingen...?
Är det bara jag som tycker att träningen ligger lite tight inpå tävlingen...?
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:00Molly, det är väl därför som det är promenad/jogging 🙂
Molly, det är väl därför som det är promenad/jogging 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:24Vi lever inte för att springa ... VI SPRINGER FÖR ATT LEVA (H:)
Vi lever inte för att springa ... VI SPRINGER FÖR ATT LEVA (H:)
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:45Molly, Eftersom det handlar om att reka banan också så är det bra att träningen ligger nära inpå om man har så dåligt minne som jag har.
Annars kör ju Lars-Åke Svensk ett träningspass nu på lördag. Se några inlägg längre upp.
Molly, Eftersom det handlar om att reka banan också så är det bra att träningen ligger nära inpå om man har så dåligt minne som jag har.
Annars kör ju Lars-Åke Svensk ett träningspass nu på lördag. Se några inlägg längre upp.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:59Sådär. jag är kirrad och klar för lite redig promenad!
Sådär. jag är kirrad och klar för lite redig promenad!
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 21:06Min jogging takt på längre pass är ca 6,20- 6,30 men det ska väl ordna sig antar jag... Springer så lång jag orkar - känns bra att det finns ett antal stopp efter vägen. Om jag orkar hela sträckan så kommer jag defintivt att haka på "gångarna" när vi kom
Min jogging takt på längre pass är ca 6,20- 6,30 men det ska väl ordna sig antar jag... Springer så lång jag orkar - känns bra att det finns ett antal stopp efter vägen. Om jag orkar hela sträckan så kommer jag defintivt att haka på "gångarna" när vi kom