Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 17:55För att spåra tillbaks den här tråden, en aning.
En person jag är imponerad av inom löpningen är Lilian Magnusson, som "karriärmässigt" påminner lite om Evy Palm, om inte Isabella NAdersson också dykt upp och sopat rent hus skulle hon nog vara mer uppmärk
För att spåra tillbaks den här tråden, en aning.
En person jag är imponerad av inom löpningen är Lilian Magnusson, som "karriärmässigt" påminner lite om Evy Palm, om inte Isabella NAdersson också dykt upp och sopat rent hus skulle hon nog vara mer uppmärk
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 19:52Bernt Johanssons karriär som mountainbikecyklist kan väl kanske inte räknas med.
Men fakta är att han la av som landsvägcyklist, började springa (duktig) och upptäckte mountainbike där han var landslagsman vid en ålder av ca 40.
Bernt Johanssons karriär som mountainbikecyklist kan väl kanske inte räknas med.
Men fakta är att han la av som landsvägcyklist, började springa (duktig) och upptäckte mountainbike där han var landslagsman vid en ålder av ca 40.
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 20:55Han slutade inte precis att träna.
Han slutade inte precis att träna.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 06:36Sant! Har inte slutat än vad jag förstått.
Sant! Har inte slutat än vad jag förstått.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 11:20Anders Gärderud har inte heller slutat träna (och tävla) och orienteringen dräller väl av gamlingar i veteranklasserna;
men det jag menar är väl världselit som fyllt 40 eller ligger nära och högre?Bernt Johannson verkar ju vara nåt av ett fenomen!
Det
Anders Gärderud har inte heller slutat träna (och tävla) och orienteringen dräller väl av gamlingar i veteranklasserna;
men det jag menar är väl världselit som fyllt 40 eller ligger nära och högre?
Bernt Johannson verkar ju vara nåt av ett fenomen!
Det
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 11:27Proffsen får inte teckna proffskontrakt efter 40 års ålder.
Däremot är det många som fortsätter med Gran Fondo
Proffsen får inte teckna proffskontrakt efter 40 års ålder.
Däremot är det många som fortsätter med Gran Fondo
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 12:15Edit tog bort mitt inlägg.
Edit tog bort mitt inlägg.