Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumMarathonTräningen börjar nu.
You need to log in to create posts and topics.

Det är dags att börja tänka på maran nu. Satte 1200 km som mål för maran. Förhoppningsvis blir det mer. Någon mer som ska köra? Någon med erfarenhet som vill dela med sig tips?

Lade in 35km/vecka som snittmål. Det ska väl inte vara något problem? Jag kan

Halloj!

Kul att fler springer långt. Har inte alls tänkt kring träningsprogram inför Stockholm, därmemot börjar Kiel-marathon närma sig. (slutet av februari). Denna mara är ett "träningslopp" inför Stockholm. Återkommer naturligtvis när jag har ett hyfsa

Jag tackar för inbjudan Daniel Jag tänker inte springa s-holm marthon 2007 men kan vara med i gruppen ändå om jag får. min utmaning blir att springa Gävle havmara i maj 2007 sen vet jag inte vad jag få för griller i skallen kanske s-holm 2008 man vet ald

Hej hej!
Tack för inbjudan! Jag skulle sprungit Sthlm Marathon om jag vart i Sverige då, kommer hem drygt en månad för sent. Men jag tänkte ja kanske får va med i gruppen ändå, för mitt mål är att springa en Marathon här i USA innan jag åker hem! Så träni

Hallo.

Tackar för inbjudan. Har genomfört ett sthlm maraton 2005, men i år klappade jag igen efter drygt halva loppet. Gav altså upp... surt..., men det innebär att man lärt sig en läxa.
Har inte helt bestämt mig än om jag ska springa 2007 eftersom nu är

Jag börjar med vila i en månad: sprang ju NYC marathon för tio dagar sedan, som avslutning på en alldeles för lång säsong... Hursomhelst tänker jag springa Stockholm marathon som farthållare i 3:30-gruppen, som genomkörare inför IM Germany. Kiel har jag f

Hej, och tack för inbjudan. Känner mig faktiskt lätt smickrad! 🙂 Jag har sagt till mig själv (och andra) att jag ALDRIG kommer springa en marathon. Fast det sa jag om halvmaran också... så man ska väl aldrig säga aldrig, eller hur?

Fats jag är gärna me

Även jag tackar för inbjudan!
Jag satsar på Stockholm Marathon 2007 och mitt mål är att gå under tre timmar. Vet inte hur realistiskt det är men det är alltid kul att ha ett mål att sträva mot. Skall försöka springa minst tre ggr per vecka fram till loppe

Kul att så många är med även om man inte ska köra sthlm maran! Alla som löper kan vara med. Det finns ju sistaminuten varning innan platserna tar slut (när brukar det vara? Mars?).

Christer, då får vi väl springa ihop 🙂 Jag tänkte köra en lugn mara på

Tack för inbjudan! Jag är anmäld till Stockholmsmaran och har sprungit några gånger förut, så det verkar klart intressant att vara med i den här gruppen.