Quote from Funbeat user on 17 November 2006, 18:54Jonas
Med 1.23 på StEriksloppet så satsar du väl på snabbare tid än 3,5 timmar även om du följer det programmet?
Daniel och Christer
Triathlon vore skitkul, men...
jag är en såååååå usel simmare! (har tom svårt med koordination armar, ben vid crawl, o
Jonas
Med 1.23 på StEriksloppet så satsar du väl på snabbare tid än 3,5 timmar även om du följer det programmet?
Daniel och Christer
Triathlon vore skitkul, men...
jag är en såååååå usel simmare! (har tom svårt med koordination armar, ben vid crawl, o
Quote from Urban Nilsson on 17 November 2006, 19:091.23 på St Eriksloppet? Bra! Då siktar du väl på 3 timmar.
Crosstraining på något sätt är viktigt. Jag började med en crawlkurs men har sakta insett att jag inte kommer iväg till badhuset på kvällen. Det blir löpning istället. Jag har börjat med styrketr
1.23 på St Eriksloppet? Bra! Då siktar du väl på 3 timmar.
Crosstraining på något sätt är viktigt. Jag började med en crawlkurs men har sakta insett att jag inte kommer iväg till badhuset på kvällen. Det blir löpning istället. Jag har börjat med styrketr
Quote from Johan T on 17 November 2006, 19:17Jag tycker det känns bäst att välja ett träningsprogram som inte är hårdare än att man klarar av det. Då kan man föjla det och känna sig nöjd med sin träning.
Går allt bra, dvs inga skador och så, hoppas jag springa runt 3 timmar, kanske 3:10, ändå. (Har
Jag tycker det känns bäst att välja ett träningsprogram som inte är hårdare än att man klarar av det. Då kan man föjla det och känna sig nöjd med sin träning.
Går allt bra, dvs inga skador och så, hoppas jag springa runt 3 timmar, kanske 3:10, ändå. (Har
Quote from Lotta W on 17 November 2006, 21:31Daniel, visst, gärna! Jag vill bli som Jonas och köra maran på under tre timmar såsmåningom 🙂
Daniel, visst, gärna! Jag vill bli som Jonas och köra maran på under tre timmar såsmåningom 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2006, 22:18Utmärkt! EN Stockholm Marathon grupp!
Har börjat träna mot Maran nu. Kommer följa 4 timmar programmet på marathon.se men just nu käns det som om jag kommer lägga till lite extra mot februari.
Just nu har jag målet att köra två pass runt 12-16 och ett in
Utmärkt! EN Stockholm Marathon grupp!
Har börjat träna mot Maran nu. Kommer följa 4 timmar programmet på marathon.se men just nu käns det som om jag kommer lägga till lite extra mot februari.
Just nu har jag målet att köra två pass runt 12-16 och ett in
Quote from Sissel Svanøe on 19 November 2006, 09:44Jo, Daniel
Mer intervaller ska jag definitivt se till att få med i träningen för att få lite fart i benen. Jag har fått rekommendationen förr, men nu är det väl dags att göra något också. FIRST-programmet du la i andra diskussionen verkade vettigt, så de
Jo, Daniel
Mer intervaller ska jag definitivt se till att få med i träningen för att få lite fart i benen. Jag har fått rekommendationen förr, men nu är det väl dags att göra något också. FIRST-programmet du la i andra diskussionen verkade vettigt, så de
Quote from Albert Norlén on 9 December 2006, 10:23var inte målet att löpa 35 km i veckan i den här gruppen. vi har inte lyckas med detta än och har hållit på i 3 veckor nu skärper vi oss.
var inte målet att löpa 35 km i veckan i den här gruppen. vi har inte lyckas med detta än och har hållit på i 3 veckor nu skärper vi oss.
Quote from Lotta W on 9 December 2006, 22:32Jag har ju haft viloperiod 🙂
Jag har ju haft viloperiod 🙂
Quote from Lena Bjerlöw on 10 December 2006, 02:08O ja har haft pluggperiod...Hallå går på Stanford här..inte nån j-vla lekis 😉 Men efter måndag med två finals in one day då ska ja springa så vi får upp de där målet!
Men en sak ja undra, hur funkar målet, det är per person va? Så ALLA måste ta sig ut!.
O ja har haft pluggperiod...Hallå går på Stanford här..inte nån j-vla lekis 😉 Men efter måndag med två finals in one day då ska ja springa så vi får upp de där målet!
Men en sak ja undra, hur funkar målet, det är per person va? Så ALLA måste ta sig ut!.
Quote from Albert Norlén on 10 December 2006, 18:31Målet måste vara för hela gruppen efersom det inte är uppnått någon av veckorna och jag har gort mina 35 varje vecka. För min del var det här perfekt peppning mycket bra grepp av Daniel.
Målet måste vara för hela gruppen efersom det inte är uppnått någon av veckorna och jag har gort mina 35 varje vecka. För min del var det här perfekt peppning mycket bra grepp av Daniel.