Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumMarathonTräningen börjar nu.
You need to log in to create posts and topics.

Måste verkligen alla klara målet för att gruppen ska vara lyckad? 35km i veckan är väl ett individuellt mål, vilket iofs är ganska lite om man siktar på maran i första hand. Gruppen lyckas väl om folk peppas att träna mer löpning och så småningom klarar m

Jag kommer att klara av 35km-målet den här veckan i a f. Skönt att komma igång igen 🙂

Krister; jag är anmäld till Stockholms maran, men springer ännu inte 35 km/veckan eftersom jag har en synnerligen välförtjänt viloperiod och dessutom kurerar stela muskler och ömmande ligament. Borde jag gå ur gruppen då tills jag kommer upp i 35 km/vecka

Eller..kan vi inte ha flera olika mål, i olika längder? Jag tror inte ja kommer srpinga 35 km i veckan än faktiskt, ja har själv 20 km som mål/vecka (och har inte hunnit komma upp i det på 2 veckor..oj)

Men alltså lite olika mål? och så ser man ju om säg

Jag har lagt till målet med jordenrunt-löpningen.

Jag tror inte vi behöver fler mål. Att vi inte når målet nu är ju ganska sekundärt, målet är ju att vi ungefär halvvägs är där. Det finns många i gruppen som springer mer än 35 km per vecka så det är nog

Låter kalasbra. Tänkte följa marathon.se-programmet för 4-timmarsgruppen, och ska jag följa det slaviskt är jag väl inte uppe i 35km/vecka förrän mitten av januari. Känns skönt att börja lite lugnare.
Sen kan man ju som sagt alltid ha personliga mål på si

35km/vecka för hela gruppen är kanske är lite av en utopi med alla frånvarande. Att målet finns där är så pass motiverande dock att jag lagt till det till mina mål. Gott nog så...

Att gruppen finns är kanon. Antar att det kommer komma en hel del intressa

Klart intressant grupp, jag har iofs som mål att springa halvmaran i Gävle nu i maj, sen maran 2008. Men det är väl ok att vara med i gruppen ändå? Är rätt ny i löparbranschen. Så jag är mycket nyfiken på intressanta råd och tips. Men jag har upptäckt tju

God jul på er allihopa (H)

God jul!