Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumMarathonTräningen börjar nu.
You need to log in to create posts and topics.

Duktigt Krister! Ja ska skärpa mig...;)

Ska vi ändra målet? Lägre/högre? Annan typ?

Jag har själv problem med skador men är på väg mot bättring. 35 är lite för hårt bara. Kanske kommer dit i slutet av januari. Jag tror dock att ett högt men realistiskt mål är att föredra. Man måste ju inte upp

35 km är ett bra mål just nu tycker jag. Behåll röstar jag på

Instämmer med föregående talare 😀

Karin, när jag studerade kallade vi det Chalmers Tekniska Lekskola ibland... Även jag dubbeltentade några gånger, men det är preskriberat sedan länge :-).

Målet fungerar bra. Lagom utmanande för mig. Det går att uppnå men inte av bara farten vilket är precis vad jag behöver...

Nu när jag börjar få upp längden på långpassen så skall jag kunna hålla mig över 35 fram till maran.

Krister, ja men Chalmers? Bah! De ska va linköping om man är i Sweeeden 😉

Jo de här med målet, ja har funderat lite och kommit fram till att vi kommer aldrig någonsin uppnå det i denna gruppen, tror ja, för va ja fattade det som när gruppen startade så

Karin Jag hoppas att du har fel. Jag tränar inte för maran men är med ändå eftersom 35 km i veckan passar mig och att jag blir lite peppad av att vara med i den här gruppen. Om det är någon som inte har en tanke alls att springa 35 km i veckan som är med

Karin, det finns inte enbart ett bra alternativ av allt 😉

Krister, jag skall iallafall börja springa (ordentligt) igen den här veckan så snart kommer jag att leva upp till min del av gruppmålet!

Ska jag lägga in ett mål till? T ex att tillsammans springa runt jorden (är det 4000 mil?) innan Stockholmsmaran?