Quote from Guest on 22 September 2009, 22:43Jag saknar följande rubriker för träning
Skuggboxning
Trädklättring
Båda alternativen anser jag duger bra som träning och skulle kunna vara med som träningsformer i listan. Går det på nåt sätt att registrera detta?
Jag saknar följande rubriker för träning
Skuggboxning
Trädklättring
Båda alternativen anser jag duger bra som träning och skulle kunna vara med som träningsformer i listan. Går det på nåt sätt att registrera detta?
Quote from Fredrik Närenfors on 22 September 2009, 22:53Har du nåt bra klätterträd att tipsa om?
Har du nåt bra klätterträd att tipsa om?
Quote from Galderma Fritidsförening on 22 September 2009, 23:07För att få med träningsformer i listan över träningstyper kan man maila till Olle, info@funbeat.se 🙂
För att få med träningsformer i listan över träningstyper kan man maila till Olle, info@funbeat.se 🙂
Quote from ellen olsson on 22 September 2009, 23:23Kalles klätterträd verkar fint. Jag skulle vilja träffa Emma.
Kalles klätterträd verkar fint. Jag skulle vilja träffa Emma.
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 23:28Men Gun. Boxning finns väl redan och det funkar väl precis lika bra som skuggboxning. *tycker*
Trädklättring är underskattat.
Men Gun. Boxning finns väl redan och det funkar väl precis lika bra som skuggboxning. *tycker*
Trädklättring är underskattat.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 01:21Fredrik: I can relate...
Fredrik: I can relate...
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 07:17... men hon finns bara i fantasin.
... men hon finns bara i fantasin.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 08:02Rebecca: Tack. Jag har mailat Olle nu.
Per; Det finns många fina klätterträd överallt. Det är bara att bege sig ut i naturen.
Jessie; Jovisst funkar det att sätta skuggboxning som boxning och man skulle kunna tänka sig att trädklättning kunde sättas på
Rebecca: Tack. Jag har mailat Olle nu.
Per; Det finns många fina klätterträd överallt. Det är bara att bege sig ut i naturen.
Jessie; Jovisst funkar det att sätta skuggboxning som boxning och man skulle kunna tänka sig att trädklättning kunde sättas på
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 08:52Om du frågar nån som tränar boxning, så tror jag att det är ganska stor skillnad på boxning - sparring och skuggboxning. Jag har bara provat på nån gång, och jag kan meddela att 3 minuter boxning är ohyggligt mycket jobbigare än 3 minuter skuggboxning, åt
Om du frågar nån som tränar boxning, så tror jag att det är ganska stor skillnad på boxning - sparring och skuggboxning. Jag har bara provat på nån gång, och jag kan meddela att 3 minuter boxning är ohyggligt mycket jobbigare än 3 minuter skuggboxning, åt
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 11:11Nu har Olle lagt in skuggboxning och trädklättring som alternativ. (t+) Så nu kära funbeatare gå ut och inspektera skogen. Trädklättring involverar nog de flesta muskelgrupper. Själv är jag fortfarande på jakt efter ett träd som jag kan ta mig upp i. Jag
Nu har Olle lagt in skuggboxning och trädklättring som alternativ. (t+) Så nu kära funbeatare gå ut och inspektera skogen. Trädklättring involverar nog de flesta muskelgrupper. Själv är jag fortfarande på jakt efter ett träd som jag kan ta mig upp i. Jag