Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag saknar följande rubriker för träning

Skuggboxning

Trädklättring

Båda alternativen anser jag duger bra som träning och skulle kunna vara med som träningsformer i listan. Går det på nåt sätt att registrera detta?

Har du nåt bra klätterträd att tipsa om?

För att få med träningsformer i listan över träningstyper kan man maila till Olle, info@funbeat.se 🙂

Kalles klätterträd verkar fint. Jag skulle vilja träffa Emma.

Men Gun. Boxning finns väl redan och det funkar väl precis lika bra som skuggboxning. *tycker*
Trädklättring är underskattat.

Fredrik: I can relate...

... men hon finns bara i fantasin.

Rebecca: Tack. Jag har mailat Olle nu.

Per; Det finns många fina klätterträd överallt. Det är bara att bege sig ut i naturen.

Jessie; Jovisst funkar det att sätta skuggboxning som boxning och man skulle kunna tänka sig att trädklättning kunde sättas på

Om du frågar nån som tränar boxning, så tror jag att det är ganska stor skillnad på boxning - sparring och skuggboxning. Jag har bara provat på nån gång, och jag kan meddela att 3 minuter boxning är ohyggligt mycket jobbigare än 3 minuter skuggboxning, åt

Nu har Olle lagt in skuggboxning och trädklättring som alternativ. (t+) Så nu kära funbeatare gå ut och inspektera skogen. Trädklättring involverar nog de flesta muskelgrupper. Själv är jag fortfarande på jakt efter ett träd som jag kan ta mig upp i. Jag