Quote from Therese Woodhill on 23 September 2009, 16:11istället för att bara ha fasta träningsaktiviteter att välja mellan borde man ha möjligheten att själva benämna sitt träningspass. Och då menar jag inte en övrigtkaterie som jag vet redan finns.
istället för att bara ha fasta träningsaktiviteter att välja mellan borde man ha möjligheten att själva benämna sitt träningspass. Och då menar jag inte en övrigtkaterie som jag vet redan finns.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 18:11Johan; Du kan ju också maila till Olle om det är nån träning som du gör som inte finns på listan.
Johan; Du kan ju också maila till Olle om det är nån träning som du gör som inte finns på listan.
Quote from Therese Woodhill on 23 September 2009, 18:58Nej, grejen är den att man borde ha möjligheten att själva benämna sitt träningspass.
Nej, grejen är den att man borde ha möjligheten att själva benämna sitt träningspass.
Quote from Bjarne Lewin on 23 September 2009, 19:38Fast då förlorar man ju möjligheten att hitta andra som tränar samma via topplistorna.
Fast då förlorar man ju möjligheten att hitta andra som tränar samma via topplistorna.
Quote from Fredrik Närenfors on 23 September 2009, 19:42Inte om man får möjlighet att publicera träningsformen. Egentligen på samma sätt som Olle själv skapar nya träningsformer, med samma kod bakom, men ett nytt GUI.
Inte om man får möjlighet att publicera träningsformen. Egentligen på samma sätt som Olle själv skapar nya träningsformer, med samma kod bakom, men ett nytt GUI.
Quote from Elias Engqvist on 23 September 2009, 22:30Ni drömmer!
Vilken röra det skulle bli. Jag ser framför mig "Terräng löpning", "terränglöpning", "Terrenglöpning",
"teräng löpning" osv osv i det oändliga - nej tack säger jag (och troligen Olle med)
Ni drömmer!
Vilken röra det skulle bli. Jag ser framför mig "Terräng löpning", "terränglöpning", "Terrenglöpning",
"teräng löpning" osv osv i det oändliga - nej tack säger jag (och troligen Olle med)
Quote from Fredrik Närenfors on 23 September 2009, 22:34Självklart stoppar Olle in en rättstavningskontroll i det hela 🙂
What´s wrong with dreaming (H)
Självklart stoppar Olle in en rättstavningskontroll i det hela 🙂
What´s wrong with dreaming (H)
Quote from Elias Engqvist on 23 September 2009, 22:37Och hur skulle den rättstavningskontollen se ut?
Och hur skulle den rättstavningskontollen se ut?
Quote from Fredrik Närenfors on 23 September 2009, 22:42Den måste vara känslig för saknade "r"
Den måste vara känslig för saknade "r"
Quote from Elias Engqvist on 23 September 2009, 22:43Vad skönt för dig att du slapp ifrån ämnet då!
Vad skönt för dig att du slapp ifrån ämnet då!