Quote from Therese Woodhill on 23 September 2009, 23:04Alla behöver inte se den träningsform jag vill regga, det kan ske lokalt på bara min träningsida. t.ex. skulle jag då kunna benämna ett träningspass ankdans. men det syns bara i min kalender. Inte i nån lista.
Alla behöver inte se den träningsform jag vill regga, det kan ske lokalt på bara min träningsida. t.ex. skulle jag då kunna benämna ett träningspass ankdans. men det syns bara i min kalender. Inte i nån lista.
Quote from ellen olsson on 23 September 2009, 23:27Jag vill se en film med ankdansen. 🙂
Jag vill se en film med ankdansen. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 09:06Jag vill se nån jämrans struktur på träningssorterna. Gärna hirearkiskt uppbyggd:
Konditionsidrott Lagsport Kampsport Styrka Övrigt
/
Löpning
/
Jag vill se nån jämrans struktur på träningssorterna. Gärna hirearkiskt uppbyggd:
Konditionsidrott Lagsport Kampsport Styrka Övrigt
/
Löpning
/
Quote from Elias Engqvist on 24 September 2009, 09:44Då jag var ute o sprang I morse kom jag på ett slags mellanting. Jag har precis som Robert tyckt att det ska vara nån slags hierarki. Varför inte att första nivån är hårdkodad tex "löpning" och sen är nästa nivå användardefinierad tex "terräng" eller "run
Då jag var ute o sprang I morse kom jag på ett slags mellanting. Jag har precis som Robert tyckt att det ska vara nån slags hierarki. Varför inte att första nivån är hårdkodad tex "löpning" och sen är nästa nivå användardefinierad tex "terräng" eller "run
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 09:50Lysande förslag Christer! Amen.
Lysande förslag Christer! Amen.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 11:38Lysande var ordet.
Skrev inte du en tråd exklusivt för detta förslag Christer? Jag kan inte hitta den nu.
Lysande var ordet.
Skrev inte du en tråd exklusivt för detta förslag Christer? Jag kan inte hitta den nu.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 11:50... men hon är fin, tycker Kalle.
... men hon är fin, tycker Kalle.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 12:04... bara i fantasin...
... bara i fantasin...
Quote from Elias Engqvist on 24 August 2011, 12:29Kommer inte ihåg det AM men behövs det egentligen mer info? Förslaget är ju glasklart och jag skrev det nu en gång till i den nya tråden (med Fredriks tillägg som också var lysande!)
Kommer inte ihåg det AM men behövs det egentligen mer info? Förslaget är ju glasklart och jag skrev det nu en gång till i den nya tråden (med Fredriks tillägg som också var lysande!)
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 12:53Det enda som saknas då är en korsreferens:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1074963
Milda makter va perfekt det här kommer att bli!
Det enda som saknas då är en korsreferens:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1074963
Milda makter va perfekt det här kommer att bli!