Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonTräningsläger - Playitas
You need to log in to create posts and topics.

jag funderar på en träningsvecka på Playitas med Apollo till våren. Nån som varit där? Vad har ni isf. för synpunkter eller tips? Vilken av de olika inriktningarna har ni varit på? Vad var bra? Vad var inte bra?

Jag har varit i Portugal med Springtime de

Vi var där med klubben förra året och det var riktigt bra. Däremot ingen av förbundets veckor så jag kan inte svara på hur upplägget där funkar.

Hur mycket pengar tjänar vi andra som inte kan åka till Playitas? I runda slängar.

För lite?? Det kostar inte mer än vanlig charter

Vi andra åker inte på charter. Det finns inte utrymme för det OCH allt man behöver för triathlon. Nu föll det sig så lyckligt att min make är en hejare på att skriva och därför vann en resa så nu ska vi iväg till Playitas i slutet på januari och jag känne

Jag deltog i samma tävling och tyckte att det blev en riktigt bra historia som jag skickade in men den var inte i närhel´ten av det vinnande bidraget, luktade lite proffs om historian

Nu tänkte jag så här... jag tjänar pengar då jag inte åker (TÄNK ALLTID POSITIVT!) Och frågan var då hur mycket jag tjänar, dvs vad kostar en härlig vecka till värmen mitt i vinterhelvetet här hemma? (Tutti inkl ölen i baren.)

Går själv i samma tankar om träningslägret,. Är det någon som har mer detaljer att berätta om det som var bra resp mindre bra? Har även hittat resor till Mallorca med TriMallorca, någon som har varit på dessa tidigare?

Med ett sånt resonemang så kan du t.ex köra för fort med bilen. Då tjänar du mins 1200kr om du inte åker fast.
Man kan inte tjäna på utgifter, bara spara.
Jag är sugen på att åka iväg och tror att det slutar på 10 000kr.
6500 resan
1500 cykelhyra
500 t

Robert: - det har jag faktiskt inte tänkt på! Tack! Då kanske jag kan tjäna ihop en Playitas resa till vintern ändå. (t+)