Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 09:14😀
Han är inte proffs men skriver som ett proffs. Han har funderat lite på att skriva en bok. Vi får hoppas att det blir så för i så fall skulle triathleter ha stor utdelning av den tror jag.
😀
Han är inte proffs men skriver som ett proffs. Han har funderat lite på att skriva en bok. Vi får hoppas att det blir så för i så fall skulle triathleter ha stor utdelning av den tror jag.
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 13:43Jag är också sugen på denna resa, men vill helst ha med mig frun. Problemet är att hon hatar att simma, cykla och springa... Finns det andra aktiviteter på på hotellet som inte är triathlonrelatierat? Typ Aerobics och yoga mm?
Jag är också sugen på denna resa, men vill helst ha med mig frun. Problemet är att hon hatar att simma, cykla och springa... Finns det andra aktiviteter på på hotellet som inte är triathlonrelatierat? Typ Aerobics och yoga mm?
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 13:56Yep, allt sådant finns. Samt att det är precis som ett vanligt charterhotell om man inte vill göra något förutom att ligga vid poolen o lapa sol o sörpla öl.
Gymet är stort o väl utrustat. Gruppträning:
http://www.playitas.info/se/aktiviteter/grupptr-nin
Yep, allt sådant finns. Samt att det är precis som ett vanligt charterhotell om man inte vill göra något förutom att ligga vid poolen o lapa sol o sörpla öl.
Gymet är stort o väl utrustat. Gruppträning:
http://www.playitas.info/se/aktiviteter/grupptr-nin
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 13:59Nu har jag varit där och kan konstatera att området är riktigt bra för triathlonträning.
50-meterspoolen är välfylld morgon och kväll men visst gick det att få plats även då - och mitt på dagen var det oftast lugnt. Öppetvattensimning körde jag ingen me
Nu har jag varit där och kan konstatera att området är riktigt bra för triathlonträning.
50-meterspoolen är välfylld morgon och kväll men visst gick det att få plats även då - och mitt på dagen var det oftast lugnt. Öppetvattensimning körde jag ingen me
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 14:18Kanon!
Tack för svaren!
Kanon!
Tack för svaren!
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 14:29En smaksak för individen är maten. Buffén på kvällarna såg fin ut, men om man tar halv eller helpension känner man sig lätt låst till det.
Det finns 2 restaurangen på området (italiensk, spansk) vidare finns det 2 restauranger i byn 500 meter bort. I Gran
En smaksak för individen är maten. Buffén på kvällarna såg fin ut, men om man tar halv eller helpension känner man sig lätt låst till det.
Det finns 2 restaurangen på området (italiensk, spansk) vidare finns det 2 restauranger i byn 500 meter bort. I Gran
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 21:09Buffén på kvällarna var okej om man var där i tid. De öppnar 18:30 och den enda kväll när vi kom dit 19:30 var de godaste grejerna slut. Inte så att det inte fanns mat men de ersatte den inbakade laxen med tråkig kassler.
Buffén på kvällarna var okej om man var där i tid. De öppnar 18:30 och den enda kväll när vi kom dit 19:30 var de godaste grejerna slut. Inte så att det inte fanns mat men de ersatte den inbakade laxen med tråkig kassler.
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 15:09Någon som varit i Playitas och vet huruvida man kan hyra cykel i närheten. Allt är uthyrt på P när jag ska dit 🙁
Någon som varit i Playitas och vet huruvida man kan hyra cykel i närheten. Allt är uthyrt på P när jag ska dit 🙁
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 15:40har du ingen egen du kan Ta med? De har lite ont om cyklar men fler är på väg... hjälper dock inte dig nu.
har du ingen egen du kan Ta med? De har lite ont om cyklar men fler är på väg... hjälper dock inte dig nu.
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 15:50visst har jag egen hoj men ingen vettig väska 🙁
visst har jag egen hoj men ingen vettig väska 🙁