Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 16:00http://www.google.se/search?q=fuertoventura+bicyle+rent&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a#hl=sv&client=firefox-a&hs=pUF&rls=org.mozilla:sv-SE:official&sa=X&ei=5IE2T5T-HtTU4QSX3NSbDA&ved=0CDAQvwUoAQ&q=fuerteventura+bicy
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 16:03250 kr kostar det att hyra väska (airshell) på flygplatsen. Vi fick hämta vår dagen innan avresan.
Det där goggel är ganska bra David men jag vet inte om det finns på min data.
250 kr kostar det att hyra väska (airshell) på flygplatsen. Vi fick hämta vår dagen innan avresan.
Det där goggel är ganska bra David men jag vet inte om det finns på min data.
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 16:05tack, har bara hittat uthyrning långt från Playitas. Har mailat dem, håller tummarna 🙂
tack, har bara hittat uthyrning långt från Playitas. Har mailat dem, håller tummarna 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 16:13Så stor är inte ön :-). Har du tur får du se tyska nakenbadare.
Så stor är inte ön :-). Har du tur får du se tyska nakenbadare.
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 16:22Iofs sant, i värsta fall är det ett bra distanspass till cykeluthyrningen. Det löser sig nog.
Tack för hjälpen, ska bli skönt med lite färre lager vid träningen. Behåller nog åtminstone ett lager mindre risk för skav då ;-). Tror inte heller att dotter
Iofs sant, i värsta fall är det ett bra distanspass till cykeluthyrningen. Det löser sig nog.
Tack för hjälpen, ska bli skönt med lite färre lager vid träningen. Behåller nog åtminstone ett lager mindre risk för skav då ;-). Tror inte heller att dotter
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 16:50Mmmm, jag ska hoppa upp på trainern i ett rum som håller 14 grader C... ungefär vad de hade på Playitas när vi åkte därifrån. Då kändes det inte lika jobbigt att dra. Hoppas ni får sol och värme. Ser ut att va typ 17 nu.
Mmmm, jag ska hoppa upp på trainern i ett rum som håller 14 grader C... ungefär vad de hade på Playitas när vi åkte därifrån. Då kändes det inte lika jobbigt att dra. Hoppas ni får sol och värme. Ser ut att va typ 17 nu.
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 17:06Förresten. Hannes Hawaii Tour (triathlon-shop) på området hyr nog ut cyklar oxå men de verkar inte ha nåt telefonnnummer.
Sen fanns det en racer till salu i taket på "sports booking" för 995 euro eller vad det nu kan ha varit.
Förresten. Hannes Hawaii Tour (triathlon-shop) på området hyr nog ut cyklar oxå men de verkar inte ha nåt telefonnnummer.
Sen fanns det en racer till salu i taket på "sports booking" för 995 euro eller vad det nu kan ha varit.
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 21:00Vi var i Corralejo som ligger högst upp i norr, jag hyrde cykel där till "typ" nästan halva priset jämfört med i Playitas...
Ta buss ifrån Playitas, inga problem och cyla tillbaka ner till Playitas, inga problem att hitta, fina vägar både längs kusten ell
Vi var i Corralejo som ligger högst upp i norr, jag hyrde cykel där till "typ" nästan halva priset jämfört med i Playitas...
Ta buss ifrån Playitas, inga problem och cyla tillbaka ner till Playitas, inga problem att hitta, fina vägar både längs kusten ell
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 23:13ok, TACK för tipsen .Planet går 07.05 imorgon bitti så nu ere dags att sova lite. Ser mycket fram emot träningsveckan i värme
ok, TACK för tipsen .Planet går 07.05 imorgon bitti så nu ere dags att sova lite. Ser mycket fram emot träningsveckan i värme