Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTräningsläger för ambitiösa
You need to log in to create posts and topics.

12

Kanske inte riktigt Springtime-standard men förmodligen med bättre resultat. Kolla här:

Kanske en väckarklocka.

Vi i Sverige och andra lyxländer tror allt för mycket på att vi kan köpa oss framgång.

Till stöd har vi massor av duktiga människor som forskar på allt möjligt och alla påstår att de har rätt och alla andra fel.

( Har just läst

Ligger mkt i det du säger K-G. Numera är vi väldigt bortskämda med all bekvämlighet. Om man ska bli bra på ngt så måste man lära sig att kämpa under svåra förhållanden och det är ingenting som helt o hållet är en medfödd begåvning.

Jag väljer Sverige 2010, där man kan sitta i snurrfåtöljen med en påse chips och romantisera strävandets vedermödor.

Ett fantastiskt ställe att träna på! Och det stämmer, dom tränar fruktansvärt hårt. Åk dit!

Håller på Arrakk och det kallas utveckling. Även om grottmänniskorna säkert var bättre än jag på något pga sin livsstil så tror jag att jag avstår.

Jag håller med G-man, Iten var ett suveränt ställe att vara på träningsläger på (2400möh). Bodde på Lornah Kiplagats Camp. Enkel standard på rummen och kenyansk mat (mycket ris o bönor). Men i gengäld mycket trevlig personal på stället och bra gemenskap m

Så finns det de som inte forskar men ändå som påstår att de alltid ha rätt och andra har fel. 😉

Hellre bekvämlighet och mångfald än spartanskt och elitism.

Dit ska jag nån gång. Tar Kenya hundra gånger hellre än Portugal.

Afrikaner lutar sig inte emot forskning, de blir bra ändå.
En liten procent av dem.

Resten håller sig på sin motionsnivå liksom vi i Sverige.

Jag är för utveckling som man har nytta av.
T.ex. om inte ny ortopedteknik funnits hade jag varit enbent.

Om

12