Quote from Funbeat user on 31 March 2013, 17:49Shit vad najs! Alla ni som funderar på det -åk! jag var i Iten 2010 i 2v och det är helt fantastiskt att bara få vistas i miljön och träna med så fantastiska löpare.
nu har jag inte möjlighet att åka ner, annars hade jag nappat direkt Tonni!
Grymt av di
Shit vad najs! Alla ni som funderar på det -åk! jag var i Iten 2010 i 2v och det är helt fantastiskt att bara få vistas i miljön och träna med så fantastiska löpare.
nu har jag inte möjlighet att åka ner, annars hade jag nappat direkt Tonni!
Grymt av di
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 18:55tjena! jag är helt galet sugen på att komma igång och träna på riktigt och skulle göra allt för att få den här chansen, jag har rätt så svårt att hålla igång med träningen här i kylan framförallt nu när snön är på väg jag skulle till o med kunna sätta mig
tjena! jag är helt galet sugen på att komma igång och träna på riktigt och skulle göra allt för att få den här chansen, jag har rätt så svårt att hålla igång med träningen här i kylan framförallt nu när snön är på väg jag skulle till o med kunna sätta mig
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 22:38Man måste väl kvala för att få springa öht i Kenya 🙂
Man måste väl kvala för att få springa öht i Kenya 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2013, 15:52låt mig kvala in då om det behövs! 🙂 som sakt jag gör allt R.E
låt mig kvala in då om det behövs! 🙂 som sakt jag gör allt R.E
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 08:08Finns de ännu platser kvar? Och i hurudant hus bor man i?
Finns de ännu platser kvar? Och i hurudant hus bor man i?