Quote from Guest on 23 February 2010, 17:27Hur många träningspass max per vecka och per dag?
Hur många träningspass max per vecka och per dag?
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 17:37Kan du förtydliga frågan?
Kan du förtydliga frågan?
Quote from Camilla Höög on 23 February 2010, 17:50Ja, det är svårt att svara på frågor när kontexten saknas 🙂
Du får bättre svar om du skriver mer utförlig rubrik och vad du är ute efter.Gäller det hur många pass som är lagom att springa? Hur många pass vi springer? Hur många pass kroppen tål maximal
Ja, det är svårt att svara på frågor när kontexten saknas 🙂
Du får bättre svar om du skriver mer utförlig rubrik och vad du är ute efter.
Gäller det hur många pass som är lagom att springa? Hur många pass vi springer? Hur många pass kroppen tål maximal
Quote from Jonny Persson on 23 February 2010, 19:0414/3
14/3
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 19:09Jag kör minst ett streak-pass varje dag å sen kör jag ett löp-pass nästan varje dag. Försöker i år att få mängden kilometrar att bli över 10 per dag. Innan marathonlopp så går jag ner i streak å löp typ tre dagar innan å efter ca en till två dagar efter o
Jag kör minst ett streak-pass varje dag å sen kör jag ett löp-pass nästan varje dag. Försöker i år att få mängden kilometrar att bli över 10 per dag. Innan marathonlopp så går jag ner i streak å löp typ tre dagar innan å efter ca en till två dagar efter o
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 20:06Hmm 14 pass i veckan, jobbigt.... Kollade in hur Mustafa Mohammmed tränade.
"Jag springer 10-13 pass i veckan varav 3-4 pass är kvalité. Kvalitén består av intervaller, tröskel, fartlek, backpass och snabbdistans. Min mängd brukar ligga på 12-15mil med t
Hmm 14 pass i veckan, jobbigt.... Kollade in hur Mustafa Mohammmed tränade.
"Jag springer 10-13 pass i veckan varav 3-4 pass är kvalité. Kvalitén består av intervaller, tröskel, fartlek, backpass och snabbdistans. Min mängd brukar ligga på 12-15mil med t
Quote from Jonny Persson on 23 February 2010, 20:10Musse springer 10-13 pass men sen har han garanterat några pass med styrka/teknik så han ligger säkert på 14 pass i veckan.
Musse springer 10-13 pass men sen har han garanterat några pass med styrka/teknik så han ligger säkert på 14 pass i veckan.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 21:15Hur många löppass par veckan! och hur långt ni springer?
Hur många löppass par veckan! och hur långt ni springer?
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 22:14Jag ligger på 3-4 löparpass per vecka, cirka 30-50 km per veckan. Följer träningsråden för maran på Marathon.se (4h gruppen)
Jag ligger på 3-4 löparpass per vecka, cirka 30-50 km per veckan. Följer träningsråden för maran på Marathon.se (4h gruppen)
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 07:47Jag tror det är få som springer mer än 21 pass per vecka (tre om dan), så det kanske man betraktas som något slags max.
Jag tror det är få som springer mer än 21 pass per vecka (tre om dan), så det kanske man betraktas som något slags max.