Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 08:00Nu är vi förvisso i gruppen löpning, men annars har det väl inte sagts något om att det enbart är löppass som räknas. Själv siktar jag på 6st löppass, 1-2st alternativträningspass och 1-2st styrkepass. Brukar väl bli så också de flesta veckor.
Sen beror
Nu är vi förvisso i gruppen löpning, men annars har det väl inte sagts något om att det enbart är löppass som räknas. Själv siktar jag på 6st löppass, 1-2st alternativträningspass och 1-2st styrkepass. Brukar väl bli så också de flesta veckor.
Sen beror
Quote from Lotta W on 24 February 2010, 09:20Jag springer _max_ sex löppass per vecka, men jag vill å andra sidan hinna med några cykel- och/eller simpass också.
Dessvärre har jag ännu inte hittat någon som är villig att försörja mig så mycket tid går åt att dra in pengar också! 🙂
Jag springer _max_ sex löppass per vecka, men jag vill å andra sidan hinna med några cykel- och/eller simpass också.
Dessvärre har jag ännu inte hittat någon som är villig att försörja mig så mycket tid går åt att dra in pengar också! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 09:52Har sedan jag började löpträna i okt 2009 försökt springa var annandag.
Det minskar risken för skador samtidigt som jag upplever att kvaliteten på varje pass blir bra.Det är möjlig att man lägger in fler pass till sommaren.
Har sedan jag började löpträna i okt 2009 försökt springa var annandag.
Det minskar risken för skador samtidigt som jag upplever att kvaliteten på varje pass blir bra.
Det är möjlig att man lägger in fler pass till sommaren.
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 15:013-4 är ett snitt (ett skall vara löpstyrketräning, men det blir mindre ofta så än det _bör_ vara), men antalet pass/vecka samvarierar uppåt/neråt med de andra _få_ sakerna som är lika viktiga i mitt liv.
3-4 är ett snitt (ett skall vara löpstyrketräning, men det blir mindre ofta så än det _bör_ vara), men antalet pass/vecka samvarierar uppåt/neråt med de andra _få_ sakerna som är lika viktiga i mitt liv.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 15:46Thorbjörn.
Verkar ju vara rätt lite löpning må jag säga. Finns väl inte så många annandagar per år; annandag jul, annandag påsk och slutligen annandag pingst. Tre pass per år blir man ju ingen stjärna på (H)
Thorbjörn.
Verkar ju vara rätt lite löpning må jag säga. Finns väl inte så många annandagar per år; annandag jul, annandag påsk och slutligen annandag pingst. Tre pass per år blir man ju ingen stjärna på (H)
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 18:06Hahaha Jonas....du får fyra Joggingskor för den kommentaren..?! Bäst i år alltså..!?
Hahaha Jonas....du får fyra Joggingskor för den kommentaren..?! Bäst i år alltså..!?
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 22:40Kjell, man tackar. Ska försöka fortsätta samla joggingskor 🙂
Kjell, man tackar. Ska försöka fortsätta samla joggingskor 🙂