Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Skulle vilja ha lite fler träningskompisar att träna med som gillar att springa längre distanser, 4-7 mil.. Gärna kuperat.

Så hör av er om ni upp för ett långt långpass.

Springer mestadels terräng och är aldrig feg på en ny runda eller om jag kan visa

Var i Sthlm bor du?

Senare i höst kommer det att ordnas gemensamma långpass i Täby på den bana som Täby Extreme Challenge går på den 10 april 2010. Vi brukar bli rätt många som springer mellan 2 och 5 mil tillsammans.

Träningspassen kommer att annonser

Bor vid stadion.. Låter skoj! Är sugen på att springa sörmlandsleden från Södertälje in till stan nån dag. Träningarna ute vid Täby låter ju strålande.

Sörmlandsleden från Östertälje till Rudan i Haninge är fin. 46 km om jag minns rätt. Bara som ett tips alltså.

Sörmlandsleden Södertälje - Stockholm låter intressant.

Hur ser terrängen ut mellan Södertälje och Haninge? Den kan ju vara ganska besvärlig stundtals.

Emil, om du planerar ett långpass och lägger ut det här på funbeat vågar jag nästan lova att du hittar sällskap!

Sedan vill jag puffa för ultraträningen inom IF Linnéa, vi är ganska många i klubben som springer ultra. Tisdagar jämna veckor kör vi pass so

Jag är gärna med på långpass på tex Sörmalandsleden, specielt från Södertälje och "hemåt". Dock springer jag i Uppsala nästa helg. Men helgerna därpå funkar det för mig.

Vilken tid kör ni 15: e sept?

Alltid 18:30. Vi träffas då vid vår klubblokal vid Zinkensdamm IP, den ligger i de låga husen bakom läktaren.

Strålande vet var det är... Suger på karamellen så får vi se om vi syns! 😀

12