Quote from Lars Breström on 7 September 2009, 10:39Jag är gärna med på ultrapass.
Det svåra för mig kan vara att planera in det, men hör av er om ni har nåt på gång så hör jag av mig om jag planerar in nåt./Daniel
Jag är gärna med på ultrapass.
Det svåra för mig kan vara att planera in det, men hör av er om ni har nåt på gång så hör jag av mig om jag planerar in nåt.
/Daniel
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 16:47Ja Daniel, du får inte göra sådana där roliga egna Råsta runt-rundor ENSAM fler gånger!
Ja Daniel, du får inte göra sådana där roliga egna Råsta runt-rundor ENSAM fler gånger!
Quote from Lars Breström on 7 September 2009, 19:43Jo, det är ju det jag får (H)
Jo, det är ju det jag får (H)
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 22:36Har precis sett att Rogers Bergstävling går 17/9, se http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=533108 Detta innebär att vi kanske inte kör just Hammarbybacken som ultraträning i IF Linnéa på tisdagen innan (15/9), utan kanske nåt softare. Återko
Har precis sett att Rogers Bergstävling går 17/9, se http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=533108 Detta innebär att vi kanske inte kör just Hammarbybacken som ultraträning i IF Linnéa på tisdagen innan (15/9), utan kanske nåt softare. Återko
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 10:47Emil: Vad håller du för fart på dina långpass? Innan jag erbjuder mitt sällskap kan det vara bra att veta lixom 🙂
Emil: Vad håller du för fart på dina långpass? Innan jag erbjuder mitt sällskap kan det vara bra att veta lixom 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 22:56Sebastian: Beror på humöret. 🙂 5 min/km är rätt lam enligt mig..
Sebastian: Beror på humöret. 🙂 5 min/km är rätt lam enligt mig..
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 11:18Då erbjuder jag inte mitt sällskap med andra ord. Mina långpass går som snabbast i 5:30-fart, men oftast siktar jag på att snitta strax under 6-tempo.
Då erbjuder jag inte mitt sällskap med andra ord. Mina långpass går som snabbast i 5:30-fart, men oftast siktar jag på att snitta strax under 6-tempo.
Quote from Lars Breström on 10 September 2009, 14:46Jag håller samma tempo som Sebastian (än så länge)
Jag håller samma tempo som Sebastian (än så länge)
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 17:56Kan springa 6 min/km också.. Mest roligt med sällskap, har inga galningar själv som vill hänga med.
Kan springa 6 min/km också.. Mest roligt med sällskap, har inga galningar själv som vill hänga med.
Quote from Katarina Lindbäck on 10 September 2009, 20:07Låter kul med ultraträning på sörmlandsleden!
Har två etapper att rekomendera
1) Huddinge - Rudansgård 3mil
2) Huddinge - Björkhagen 6-7mil(lite svårt med vätske påfyllning på 1:an dock...)
För min del hellre 5:30-6:00
Låter kul med ultraträning på sörmlandsleden!
Har två etapper att rekomendera
1) Huddinge - Rudansgård 3mil
2) Huddinge - Björkhagen 6-7mil
(lite svårt med vätske påfyllning på 1:an dock...)
För min del hellre 5:30-6:00