Quote from Guest on 3 September 2008, 13:45Någon som följt träningsprogrammen som finns på Marathon.se med Szalkai. Vore kul att höra erfarenheter. Funkade det för er? Vad ska man tänka på?
Någon som följt träningsprogrammen som finns på Marathon.se med Szalkai. Vore kul att höra erfarenheter. Funkade det för er? Vad ska man tänka på?
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 13:55Har kört en combo mellan klara halvmaran på 1:30 och 1:45.... Funkar skitbra och är kul att följa, specielt då man är några stycken som följer det 🙂
Kan bara säga (t+)
Har kört en combo mellan klara halvmaran på 1:30 och 1:45.... Funkar skitbra och är kul att följa, specielt då man är några stycken som följer det 🙂
Kan bara säga (t+)
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 13:58En vän till mig följde som helt otränad programmet för Tjejmilen ( 🙂 ) 45-50 min. Han följde det rätt hyfsat och sprang milen på ca 46 min. Det fungerade mycket väl på honom men så är han mycket lättränad också.
En vän till mig följde som helt otränad programmet för Tjejmilen ( 🙂 ) 45-50 min. Han följde det rätt hyfsat och sprang milen på ca 46 min. Det fungerade mycket väl på honom men så är han mycket lättränad också.
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 15:05Tjejmilenprogrammet var helt okej,
kanske för lite att bita i för mig som hoppade på v 12,13 av 22 ganska otränad.
Så, jag "fuskade" och sprang längre sträckor
vissa veckor och tog mig runt på 69:14.
Tjejmilenprogrammet var helt okej,
kanske för lite att bita i för mig som hoppade på v 12,13 av 22 ganska otränad.
Så, jag "fuskade" och sprang längre sträckor
vissa veckor och tog mig runt på 69:14.
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 15:59Ok jag tänkte göra tvärtom, försöka fuska och träna lite nu innan marthonprogrammet drar igång i december 🙂
Hur gjorde ni på vilodagarna? Vilade ni eller körde ni alternativ träning?
Ok jag tänkte göra tvärtom, försöka fuska och träna lite nu innan marthonprogrammet drar igång i december 🙂
Hur gjorde ni på vilodagarna? Vilade ni eller körde ni alternativ träning?
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 16:02Ler.
Jag menade inte att jag fuskade som startade mitt i.
Snarare att jag fuskade som sprang för mycket.
Anlednignen till att jag hoppade på mitt i,
var att jag inte visste att jag skulle springa
TM öht när programmet började v 1.
Ler.
Jag menade inte att jag fuskade som startade mitt i.
Snarare att jag fuskade som sprang för mycket.
Anlednignen till att jag hoppade på mitt i,
var att jag inte visste att jag skulle springa
TM öht när programmet började v 1.
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 16:07Vilodagar är just vilodagar.
Vilodagar är just vilodagar.
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 16:27Ok Pia jag förstår, jag ville absolut inte "anklaga" dig för fusk.
Hur gör ni med alternativ träning eller ni kanske inte kör något annat?
Ok Pia jag förstår, jag ville absolut inte "anklaga" dig för fusk.
Hur gör ni med alternativ träning eller ni kanske inte kör något annat?
Quote from Elias Engqvist on 3 September 2008, 16:28Jack Twist: Hur gick det för honom på tjejmilen sen?
Jack Twist: Hur gick det för honom på tjejmilen sen?
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 17:06Han orkade inte raka benen så han tyckte att det blev lite pinsamt att springa Tjejmilen 😉
Han orkade inte raka benen så han tyckte att det blev lite pinsamt att springa Tjejmilen 😉