Quote from Guest on 23 August 2008, 21:13Hade tänt boka in en resa i höstmörkret oktober/november....med syfte att köra ett slags träningsläger på egen hand.,,,,,skulle behöva tips på lämpliga resemål med hotell o bra löpstråk,,,,,,även tips på träningsupplägg en sådan vecka är välkommet! 🙂
Hade tänt boka in en resa i höstmörkret oktober/november....med syfte att köra ett slags träningsläger på egen hand.,,,,,skulle behöva tips på lämpliga resemål med hotell o bra löpstråk,,,,,,även tips på träningsupplägg en sådan vecka är välkommet! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 21:23Springtime travel har massa roliga träningsresor.
www.springtime.se
Springtime travel har massa roliga träningsresor.
http://www.springtime.se
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 08:19Ja jag vet....men tycker det är lite dyrt...tänkte åka på egen hand.....
Ja jag vet....men tycker det är lite dyrt...tänkte åka på egen hand.....
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 09:06Intressant fråga. Ett juste hotellboende med gym, spa och bra mat ramlar dock lätt iväg upp till springtimes prisnivåer. Men egentligen borde man kunna åka på en billig all-inclusive-charter och skippa grisfesten. Typ. Om man inte ska föreslå nåt uppenbar
Intressant fråga. Ett juste hotellboende med gym, spa och bra mat ramlar dock lätt iväg upp till springtimes prisnivåer. Men egentligen borde man kunna åka på en billig all-inclusive-charter och skippa grisfesten. Typ. Om man inte ska föreslå nåt uppenbar
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 09:27Bara nyfiken....Vad vinner man på ett intesivt träningsläger jämfört med att träna hemma som vanligt. Kan man tänka sig att göra träningslägerhemme..dvs kraftigt öka mängden över ett par dgar...Eller..är det bara ett sätt att stimulea, aktivera, göra trän
Bara nyfiken....Vad vinner man på ett intesivt träningsläger jämfört med att träna hemma som vanligt. Kan man tänka sig att göra träningslägerhemme..dvs kraftigt öka mängden över ett par dgar...Eller..är det bara ett sätt att stimulea, aktivera, göra trän
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 09:31Att intensifiera träningen under ett par veckor tror jag kan ge en del. Inte eg för värmen, lägret skulle lika gärna kunna hållas här hemma, men att avstå från jobb under ett par veckor och bara träna, äta och vila är kanske lättast att göra om man kommer
Att intensifiera träningen under ett par veckor tror jag kan ge en del. Inte eg för värmen, lägret skulle lika gärna kunna hållas här hemma, men att avstå från jobb under ett par veckor och bara träna, äta och vila är kanske lättast att göra om man kommer
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 20:30Att åka iväg på "semester" o köra extra intensivt är mer optimalt genom att man hinner vila, äta o sova ordentligt samt byta miljö. Att stanna hemma o köra flera pass om dagen o samtidigt jobba o ha vardagens krav runt sig anser inte jag vara lika roligt.
Att åka iväg på "semester" o köra extra intensivt är mer optimalt genom att man hinner vila, äta o sova ordentligt samt byta miljö. Att stanna hemma o köra flera pass om dagen o samtidigt jobba o ha vardagens krav runt sig anser inte jag vara lika roligt.
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 21:41finns ju även träningsresor som fitness tidningen bruka anordna ,jag fundera på att spara ihop till det
finns ju även träningsresor som fitness tidningen bruka anordna ,jag fundera på att spara ihop till det
Quote from Jonny Persson on 25 August 2008, 08:43Jag har kört egna läger de senaste tre åren och det är riktigt smidigt att ta billig charter till plats där det finns värme, löprundor och friidrottsarena. Första gången jag gjorde det så var det en panikgrej för att slippa vintern så då blev det sísta mi
Jag har kört egna läger de senaste tre åren och det är riktigt smidigt att ta billig charter till plats där det finns värme, löprundor och friidrottsarena. Första gången jag gjorde det så var det en panikgrej för att slippa vintern så då blev det sísta mi
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 21:33Vart åkte du då? Ska ju funka att springa där....tips?
Vart åkte du då? Ska ju funka att springa där....tips?