Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 21:34Vart åkte du då? Ska ju funka att springa där....tips?
Vart åkte du då? Ska ju funka att springa där....tips?
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 21:34Vart åkte du då? Ska ju funka att springa där....tips?
Vart åkte du då? Ska ju funka att springa där....tips?
Quote from Jonny Persson on 26 August 2008, 08:00Teneriffa, södra delen. Lång strandpromenad att springa på + friidrottsarena + lite rundor som de lokala löparna körde. Gran Canaria vet jag folk som varit på (finns en öppen friidrottsarena där med) och dit har man ju oxå chansen att hitta sista minuten.
Teneriffa, södra delen. Lång strandpromenad att springa på + friidrottsarena + lite rundor som de lokala löparna körde. Gran Canaria vet jag folk som varit på (finns en öppen friidrottsarena där med) och dit har man ju oxå chansen att hitta sista minuten.
Quote from Jonny Persson on 26 August 2008, 08:00Oops.
Oops.
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 11:21Marcus åker du ut på träningsresa helt ensam utomlands?
Marcus åker du ut på träningsresa helt ensam utomlands?
Quote from Jonny Persson on 26 August 2008, 13:42Jag har åkte både själv och med sällskap. Just den gången jag fick vinterpanik och bara drog så fick jag åka själv...
Jag har åkte både själv och med sällskap. Just den gången jag fick vinterpanik och bara drog så fick jag åka själv...
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 15:22Marcus, jo jag är intresserad att hänga med på träningsresor som fitnesss anordna
Marcus, jo jag är intresserad att hänga med på träningsresor som fitnesss anordna
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 20:54I vinter ska besöka Lanzarote för första gången. Någon som vet om man kan springa där?
I den ständigt omsusade tidningen Runners World brukar de förresten ha rese-löpar-artiklar ibland. Tyvärr brukar det vara turistmetropoler som Albuquerque och Alaska (!
I vinter ska besöka Lanzarote för första gången. Någon som vet om man kan springa där?
I den ständigt omsusade tidningen Runners World brukar de förresten ha rese-löpar-artiklar ibland. Tyvärr brukar det vara turistmetropoler som Albuquerque och Alaska (!
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 20:56Bättre att åka till Alaska på vintern.
Bättre att åka till Alaska på vintern.