Quote from Guest on 16 August 2010, 20:28Funderar på att ta mig en fin resa nånstans i världen med min fru.
Och det vore ju ypperligt om man kunde lägga den där det finns bra träningsmöjligheter och kombinera en fin nöjes resa med ett "litet" träningsläger som en kick-off på säsongen som komme
Funderar på att ta mig en fin resa nånstans i världen med min fru.
Och det vore ju ypperligt om man kunde lägga den där det finns bra träningsmöjligheter och kombinera en fin nöjes resa med ett "litet" träningsläger som en kick-off på säsongen som komme
Quote from Camilla Höög on 16 August 2010, 20:38Jag har varit i väg med UCPA ett par somrar. Förr förra året blev det multisport i Alperna vilket innebar en ny aktivitet varje dag. Det blev klättring, rafting, MTB, lite orientering, canyoning, via ferrata, airboat, canoraft...kanske något mer. Förra år
Jag har varit i väg med UCPA ett par somrar. Förr förra året blev det multisport i Alperna vilket innebar en ny aktivitet varje dag. Det blev klättring, rafting, MTB, lite orientering, canyoning, via ferrata, airboat, canoraft...kanske något mer. Förra år
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 21:54Cykelresa till Mallis eller slå på stora träningstrumman och kör ett par veckor på Club La Santa /Lanzarote.
Cykelresa till Mallis eller slå på stora träningstrumman och kör ett par veckor på Club La Santa /Lanzarote.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 22:57Kan varmt rekommendera Las Playitas på Fuerteventura (http://www.playitas.info/se/sport). Träningsinriktat hotell med olympisk pool, vassa cyklar till uthyrning och mycket bra cykling. Hotellet kör mellan 6-8 klasser per dag som passar såväl tjejer som ki
Kan varmt rekommendera Las Playitas på Fuerteventura (http://www.playitas.info/se/sport). Träningsinriktat hotell med olympisk pool, vassa cyklar till uthyrning och mycket bra cykling. Hotellet kör mellan 6-8 klasser per dag som passar såväl tjejer som ki
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 23:17Håller med föregående "talare"...Playitas är supernice.
Var där i Juni med en Polare och det var kanon. (simmade, cyklade "hyrde lvg cyklar" och sprang)
Håller med föregående "talare"...Playitas är supernice.
Var där i Juni med en Polare och det var kanon. (simmade, cyklade "hyrde lvg cyklar" och sprang)
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 07:09För den som gillar mer grönska så är nog Fuerte ventura ett bättre val(?).
På Lanza kunde man ju räkna träden på 2 händer.
För den som gillar mer grönska så är nog Fuerte ventura ett bättre val(?).
På Lanza kunde man ju räkna träden på 2 händer.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 09:31Grymt!
Tack för alla svar! Både Lanzarote och Fuerte Ventura verkar vara precis det jag (vi...) söker! Blir att forska lite djupare nu i veckan!
Grymt!
Tack för alla svar! Både Lanzarote och Fuerte Ventura verkar vara precis det jag (vi...) söker! Blir att forska lite djupare nu i veckan!
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 12:36Det finns en pool i Las Playitas, men det finns inga simträningar/klasser, är det rätt uppfattat? Någon som vet om det det finns simträningsläger någonstans (och som är öppet för andra än klubbmedlemmar)?
Det finns en pool i Las Playitas, men det finns inga simträningar/klasser, är det rätt uppfattat? Någon som vet om det det finns simträningsläger någonstans (och som är öppet för andra än klubbmedlemmar)?
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 12:38Nu blev man ju riktigt sugen på en resa i höstmörkret
Nu blev man ju riktigt sugen på en resa i höstmörkret
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 12:46Jag körde det aldrig, men enligt veckoprogrammet på Playitas finns det både "Swimming-beginners" och "Swimming-intermediate" varje dag i poolen.
Jag körde det aldrig, men enligt veckoprogrammet på Playitas finns det både "Swimming-beginners" och "Swimming-intermediate" varje dag i poolen.