Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 09:19Precis som Mattias skriver så tyckte jag att det mesta fungerade kanon på Playitas.
Hyrcyklarna "Specialized" var i kanonskick och var riktigt sköna att cykla på. ( var lite tveksam först om jag gjorde rätt som inte tog med min på planet men det var helt
Precis som Mattias skriver så tyckte jag att det mesta fungerade kanon på Playitas.
Hyrcyklarna "Specialized" var i kanonskick och var riktigt sköna att cykla på. ( var lite tveksam först om jag gjorde rätt som inte tog med min på planet men det var helt
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 17:30Hej!
Kul att ni som varit på Playitas gillar det! Playitas är ett av Europas ledande sport & aktivitetsresort. Jag arbetar som produktansvarig för Playitas (som ägs av Apollo/KuoniScand.) och listan kan göras lång på alla de som vart där och simtränat, cy
Hej!
Kul att ni som varit på Playitas gillar det! Playitas är ett av Europas ledande sport & aktivitetsresort. Jag arbetar som produktansvarig för Playitas (som ägs av Apollo/KuoniScand.) och listan kan göras lång på alla de som vart där och simtränat, cy
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 18:26Hur mycket har ni betalt in i resegaranti?
Hur mycket har ni betalt in i resegaranti?
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 21:41He he...
Om tre år, året jag fyller fyrtio, ska jag unna mig själv en anmälan till Kalmar och dessutom en träningsresa till Kreta. Västra Kreta är ganska sparsamt trafikerat, om man ger sig inåt ön från motorvägen, och bergen erbjuder "rätt hygglig" cyke
He he...
Om tre år, året jag fyller fyrtio, ska jag unna mig själv en anmälan till Kalmar och dessutom en träningsresa till Kreta. Västra Kreta är ganska sparsamt trafikerat, om man ger sig inåt ön från motorvägen, och bergen erbjuder "rätt hygglig" cyke
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 21:47När jag ändå kapat tråden till det ämnet kan jag ju passa på och fråga om det är någon som har koll på cykeluthyrning på just Kreta? Eller, om det är tunt, hur mycket det kostar att ta med sin egen?
*Var inget, hittade länk själv.
När jag ändå kapat tråden till det ämnet kan jag ju passa på och fråga om det är någon som har koll på cykeluthyrning på just Kreta? Eller, om det är tunt, hur mycket det kostar att ta med sin egen?
*Var inget, hittade länk själv.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 22:31Haha!
530 000 000 kr
Haha!
530 000 000 kr