Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 14:03Jonas Colting & Pasi Salonen kör "Colting Camps", bl.a. ett simläger. En långhelg i december. Kolla www.colting.se
Jonas Colting & Pasi Salonen kör "Colting Camps", bl.a. ett simläger. En långhelg i december. Kolla http://www.colting.se
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 18:26ang. playitas
hur fungerar det när man hyr cykel.
hyr man hjälm och skor på plats eller tar man med det?
Går det att hyra cykelkärra?Kanske ska skicka ett mail till hotellet istället 🙂
ang. playitas
hur fungerar det när man hyr cykel.
hyr man hjälm och skor på plats eller tar man med det?
Går det att hyra cykelkärra?
Kanske ska skicka ett mail till hotellet istället 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 18:31Ni som vart på Playitas, tog ni med cykel på planet. Isf vad kostar det, hittar ingen info på Apollo om det.
Ni som vart på Playitas, tog ni med cykel på planet. Isf vad kostar det, hittar ingen info på Apollo om det.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 19:49Jag tänkte maila både playitas och stället på Lanzarote, ni som undrar något kan ju skriva era funderingar så skriver jag ihop ett mail och publicerar svaret här i tråden?
Tänkte smeta iväg mailet på fredag så får ni som är intresserade lite tid att post
Jag tänkte maila både playitas och stället på Lanzarote, ni som undrar något kan ju skriva era funderingar så skriver jag ihop ett mail och publicerar svaret här i tråden?
Tänkte smeta iväg mailet på fredag så får ni som är intresserade lite tid att post
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 19:54Vad kostar det att åka iväg på en träningsvecka söderut?
Vad kostar det att åka iväg på en träningsvecka söderut?
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 20:22Ca 16000 för två personer 1 vecka på Playitas
Ca 16000 för två personer 1 vecka på Playitas
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 21:57...säkert dum fråga MEN vad får man för pengarna då?
Flyg är väl inte inräknat? Har verkligen ingen erfarenhet om sådana resor...
...säkert dum fråga MEN vad får man för pengarna då?
Flyg är väl inte inräknat? Har verkligen ingen erfarenhet om sådana resor...
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 22:05Gå in på Apollo och kolla, man får mycket
Här har du länken...
http://www.apollo.se/se/vart-vill-du-resa/europa/spanien/fuerteventura/lasplayitas/Accomodations/Pages/default.aspx
Gå in på Apollo och kolla, man får mycket
Här har du länken...
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 22:12Tackar!!!
Tackar!!!
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 00:29Ang. Playitas:
Cykel kan du hyra med eller utan pedaler, vet inte om det finns skor. Hjälm medföljer. Ta med vattenflaska eller hyr på plats. Ett par gånger i veckan anordnar dom guidade turer för en liten peng, men det är inte svårt att hitta själv på ö
Ang. Playitas:
Cykel kan du hyra med eller utan pedaler, vet inte om det finns skor. Hjälm medföljer. Ta med vattenflaska eller hyr på plats. Ett par gånger i veckan anordnar dom guidade turer för en liten peng, men det är inte svårt att hitta själv på ö