Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forumkraftigt överviktigträningstips
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen Kaj!!!
Herrejösses vad bra det har gått för dej!!
Jag går oxå långa rundor och joggar en hel del,skulle nog vilja kalla det för lunka...det går inte så fort när man bär på mycket,men man rör ju på sej iallafall

Tackar för välkomnandet. Ja jag tror att det hjälper att gå långt, så man lär kroppen börja med fettförbränning.(v)
Men det är helt klart att idag springer jag 2 mil och därefter växlar jag löpning med gång. Men det har varit en lång resa och jag har hela

2 mil!!!! och jag som tycker 1 mil är jättejobbigt,starkt jobbat!!!
Stavar har jag provat,är bra,men inte om man har 2 hundar,funkar inte....blir lite trassligt....
Jag har inte heller fått några skador eller känningar av långpromenader,jobbar mest på m

Aj!!!

När hälsenan gick av gjorde det inte ett dugg ont,men vilken smäll. Det lät som ett pistolskott. Därimot så var det väldigt läskigt att se vaden efter det att gipset togs bort,hälften så stor som den andra vaden,all muskelmassa var som bortblåst. Fast nu

Jag har varit livrädd för skador. Började vid 139 kilo och jobbade mig nedåt. Använde stöd för knäna första halvåret. Jag är fortfarande mycket försiktig och vågar inte ta i. Så därför gärna långsamma men långa pass.
Än så länge har det gått bra. Så fort

12-timmars,har jag inte hört talas om innan. Här har vi triathlon om en månad,både lilla och stora. Tycker 12-timmars låter tufft,en riktig utmaning. Har joggat vårruset ett par gånger,en trevlig tillställning. Där möts alla typer av människor,en härlig b

Triathlon skulle jag vilja testa någon gång
Men långlopp, Ultra eller Tidslopp verkar vara en grej för mig. Man behöver inte vara så snabb, men däremot uthållig. Läs gärna på min hemsida.

http://www.lekeberg.eu

Du har verkligen hittat din grej du!!! Va härligt!!

Jag håller på att testa olika saker,är väl lite beroende på vikten tror jag,vad man vågar. Har nog lite med skaderisken att göra det med. Knän och höfter är ju lite utsatta,ryggen med i vissa träningsf

Lugnt tempo. Ju mer jag läser om det ju mer tror jag på det. Långa men lugna pass. Liten skaderisk.
Se bara på norska tjejen som vann Stockholm Marathon.