Quote from Guest on 14 December 2011, 13:00Halloj! 🙂
Jag har tjatat cykling som en tok på jobbet, vilket resulterat i att SJUTTON personer anmält sig ifrån vårt företag! Jättekul! Vi är en liten klick på 4-5 personer som cyklar mer frekvent än andra, och vi hade tänkt sikta in oss på att klara d
Halloj! 🙂
Jag har tjatat cykling som en tok på jobbet, vilket resulterat i att SJUTTON personer anmält sig ifrån vårt företag! Jättekul! Vi är en liten klick på 4-5 personer som cyklar mer frekvent än andra, och vi hade tänkt sikta in oss på att klara d
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 13:10Raymond Bergmark heter skaparen av excelarket, sök...
Vi körde under 5 förra året utan problem, ett stopp vid Rök. Tänk på återsamling efter Omberg.. Det blir garanterat splittrat där. När man kommit ned finns efter tvär höger (flaggvaktad) en parkerings
Raymond Bergmark heter skaparen av excelarket, sök...
Vi körde under 5 förra året utan problem, ett stopp vid Rök. Tänk på återsamling efter Omberg.. Det blir garanterat splittrat där. När man kommit ned finns efter tvär höger (flaggvaktad) en parkerings
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 13:12Den som tävlade för några år sedan borde veta.
Den som tävlade för några år sedan borde veta.
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 13:13De var på tok för snabba för att veta hur man cyklar så sakta
De var på tok för snabba för att veta hur man cyklar så sakta
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 13:14Nu var det träningen det handlade om.
Nu var det träningen det handlade om.
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 13:23Han vet, säger han, tjatar att jag måste nöta intervaller med min MTB påväg till jobbet 😀
Alltid bra med mer input!Hittade Arket, inte så användbart för halvvättern kanske.
Ett stopp låter lagom, rök är väl lagom, då har man 5 mil kvar sedan.
Han vet, säger han, tjatar att jag måste nöta intervaller med min MTB påväg till jobbet 😀
Alltid bra med mer input!
Hittade Arket, inte så användbart för halvvättern kanske.
Ett stopp låter lagom, rök är väl lagom, då har man 5 mil kvar sedan.
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 14:45Ja, nu hittade du ju filen hur som helst. I stort sett går den ut på jämn fart hela vägen. Tillgänglig tid är önskad tid minus stopptid i depå. För p-pauser brukar jag ta dessa "löpande", dvs de planeras inte men man behöver bygga upp tid till dem i förvä
Ja, nu hittade du ju filen hur som helst. I stort sett går den ut på jämn fart hela vägen. Tillgänglig tid är önskad tid minus stopptid i depå. För p-pauser brukar jag ta dessa "löpande", dvs de planeras inte men man behöver bygga upp tid till dem i förvä
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 18:19Hoppar in och lånar tråden lite. 🙂
Jag cyklade Halvvättern på strax under 6 timmar i år och tänkte ge mig på att klara det under 5 timmar nästa år. 🙂
Jag stannade ganska länge i varje depå och stretchade för jag hade så ont i ryggen att det nästan ko
Hoppar in och lånar tråden lite. 🙂
Jag cyklade Halvvättern på strax under 6 timmar i år och tänkte ge mig på att klara det under 5 timmar nästa år. 🙂
Jag stannade ganska länge i varje depå och stretchade för jag hade så ont i ryggen att det nästan ko
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 09:30"jag är bäst när jag får bestämma farten själv"
Nej du, åker du runt 30 km/h sparar du c:a 30% på att ligga på rulle, dvs. i vindskydd bakom några andra. Du når ditt tidsmål MYCKET lättare om du cyklar i en grupp med jämnstarka cyklister, där man turas o
"jag är bäst när jag får bestämma farten själv"
Nej du, åker du runt 30 km/h sparar du c:a 30% på att ligga på rulle, dvs. i vindskydd bakom några andra. Du når ditt tidsmål MYCKET lättare om du cyklar i en grupp med jämnstarka cyklister, där man turas o
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 10:12Nina: Det ideala är ju att hitta cykelkompisar som cyklar just så fort som du vill, som stannar precis när du vill och som kan gruppcykling. Sannolikheten att hitta dessa cykelkompisar i startfållan i Motala eller längs vägen är inte så stor, mycket bättr
Nina: Det ideala är ju att hitta cykelkompisar som cyklar just så fort som du vill, som stannar precis när du vill och som kan gruppcykling. Sannolikheten att hitta dessa cykelkompisar i startfållan i Motala eller längs vägen är inte så stor, mycket bättr