Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 14:45Jag körde med RoH förra året utan att ha pratat med någon av dem innan och utan att ha deras tröja. Det gick alldeles utmärkt.
Jag körde med RoH förra året utan att ha pratat med någon av dem innan och utan att ha deras tröja. Det gick alldeles utmärkt.
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 14:47Och jag håller med om att det är en stor del av upplevelsen att samarbeta och jobba mot ett gemensamt mål. Jag hade nog haft väldigt mycket tråkigare om jag behövt cykla de 30 milen ensam.
Men alla är olika. Och det är okej det med. 🙂
Och jag håller med om att det är en stor del av upplevelsen att samarbeta och jobba mot ett gemensamt mål. Jag hade nog haft väldigt mycket tråkigare om jag behövt cykla de 30 milen ensam.
Men alla är olika. Och det är okej det med. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 14:53Ride of Hope är ingen klubb eller sekt, det är till för att samla in pengar till Barncancerfonden.
Ride of Hope är ingen klubb eller sekt, det är till för att samla in pengar till Barncancerfonden.
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 15:51När startar du Nina? 🙂
Jag tycker du ska ge gruppcykling en chans!
Jag hade samma upplevelse som dig de första gångerna jag testade gruppcykling.
Det var dåligt arrangerat/uppstyrt och farten pendlade mellan 27-34 km/h när gruppen var en så kallad långs
När startar du Nina? 🙂
Jag tycker du ska ge gruppcykling en chans!
Jag hade samma upplevelse som dig de första gångerna jag testade gruppcykling.
Det var dåligt arrangerat/uppstyrt och farten pendlade mellan 27-34 km/h när gruppen var en så kallad långs
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 19:12Elin, du körde väl VR?
Eller så är du helt enkelt bara trevligare än jag. 😉
Elin, du körde väl VR?
Eller så är du helt enkelt bara trevligare än jag. 😉
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 21:48Jo jag körde VR men jag har svårt att tänka mig att RoH skulle ha olika uttalade taktiker för sällskap på de olika loppen. Trevligare är jag nog inte, särskilt inte klockan tre på morgonen. 😀
Jo jag körde VR men jag har svårt att tänka mig att RoH skulle ha olika uttalade taktiker för sällskap på de olika loppen. Trevligare är jag nog inte, särskilt inte klockan tre på morgonen. 😀
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 22:37Du är välkommen i och cykla med RoH när som hällts
Du är välkommen i och cykla med RoH när som hällts
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 23:58Patrik Rosén har vel ennu ikke fått et svar siden Nina kapret tråden, men det er i god Funbeat ånd som vanlig.
Patrik Rosén har vel ennu ikke fått et svar siden Nina kapret tråden, men det er i god Funbeat ånd som vanlig.
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 08:402-3 snabbdistanspass i veckan och ett långdistanspass. Mer behövs inte;)
Och Max ett depåstopp, men det är inte nödvändigt. Det är " bara" 15 mil det är frågan om.
Vänligen
P.
2-3 snabbdistanspass i veckan och ett långdistanspass. Mer behövs inte;)
Och Max ett depåstopp, men det är inte nödvändigt. Det är " bara" 15 mil det är frågan om.
Vänligen
P.