Quote from Therese Woodhill on 18 February 2007, 19:00skaffa pulsklocka!
skaffa pulsklocka!
Quote from Catharina Brattlin on 18 February 2007, 19:08Har redan en, Superman!;)
Har redan en, Superman!;)
Quote from Therese Woodhill on 18 February 2007, 19:17Duktig flicka!
Duktig flicka!
Quote from Funbeat user on 18 February 2007, 23:00mmm Jack Daniels, nån som vill ha ett glas? >_<
mmm Jack Daniels, nån som vill ha ett glas? >_<
Quote from Fredric Lagerström on 18 February 2007, 23:03hi hi
hi hi
Quote from Martin Trygg on 19 February 2007, 08:50Sylvia:
Om jag var du så skulle jag satsa på att springa ett intervallpass/fartlek (alternera mellan dessa två, varannan vecka), ett snabbdistanspass (för att bli, eeeehhh, snabbare), och ett distanspass, där du börjar på en mil (för det grejar du va?),
Sylvia:
Om jag var du så skulle jag satsa på att springa ett intervallpass/fartlek (alternera mellan dessa två, varannan vecka), ett snabbdistanspass (för att bli, eeeehhh, snabbare), och ett distanspass, där du börjar på en mil (för det grejar du va?),
Quote from Catharina Brattlin on 19 February 2007, 08:55TACK MELA! Äntligen ett vettigt svar, som jag kommer att bära med mig...
Nej, Järnvägsloppet heter den halvamara jag har tänkt mig. Går i Ryd-trakten i Småland (jag är Blekinge-bo), så det är nära och bra hem OM allt skiter sig.
En fråga till; ett snabb
TACK MELA! Äntligen ett vettigt svar, som jag kommer att bära med mig...
Nej, Järnvägsloppet heter den halvamara jag har tänkt mig. Går i Ryd-trakten i Småland (jag är Blekinge-bo), så det är nära och bra hem OM allt skiter sig.
En fråga till; ett snabb
Quote from Martin Trygg on 19 February 2007, 10:53Snabbdistans: Ja, 5 km är en bra distans. Mät upp en runda och försök spring den fortare för varje gång!
Intervall: Lite klurigare, det finns så många olika skolor, jag brukar köra på tid och känsla. 80-90 % av maxpuls, 1-4 minuter, och sen kort vila (gå
Snabbdistans: Ja, 5 km är en bra distans. Mät upp en runda och försök spring den fortare för varje gång!
Intervall: Lite klurigare, det finns så många olika skolor, jag brukar köra på tid och känsla. 80-90 % av maxpuls, 1-4 minuter, och sen kort vila (gå
Quote from Torbjörn Ohlsson on 19 February 2007, 11:08Ta gärna ett träningspass där du verkligen springer halvmaradistans, eller faktiskt tar någon kilometer extra. Detta bygger karaktär och river vissa mentala murar (om man inte är van vid distansen). Jag upplevde mig totalt slut efter 2,5 mil när jag spran
Ta gärna ett träningspass där du verkligen springer halvmaradistans, eller faktiskt tar någon kilometer extra. Detta bygger karaktär och river vissa mentala murar (om man inte är van vid distansen). Jag upplevde mig totalt slut efter 2,5 mil när jag spran