Quote from Funbeat user on 24 March 2007, 07:44Tack Fia-Lotta för dina inspierande ord .... 😉 Tror inte att jag har något annat än en ren och skär träningsvärk så då verkar det ju som att det bara är att bege sig ut och köra på i alla fall. Bara att hoppas att det ger sig succesivt !! Tack för er inf
Tack Fia-Lotta för dina inspierande ord .... 😉 Tror inte att jag har något annat än en ren och skär träningsvärk så då verkar det ju som att det bara är att bege sig ut och köra på i alla fall. Bara att hoppas att det ger sig succesivt !! Tack för er inf
Quote from Funbeat user on 24 March 2007, 07:48Lycka till Pontus! 🙂 Det går säkert bra! Huvudsaken är ju att det inte är skadligt och det är det ju tydligen inte... (t+)
Damstrumpbyxor med inhållande, upplyftande effekt kanske? 😉
Lycka till Pontus! 🙂 Det går säkert bra! Huvudsaken är ju att det inte är skadligt och det är det ju tydligen inte... (t+)
Damstrumpbyxor med inhållande, upplyftande effekt kanske? 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2007, 09:15Jag tycker ofta att en jogg hjälper mot träningvärken och gör att den försvinner snabbare....
Jag tycker ofta att en jogg hjälper mot träningvärken och gör att den försvinner snabbare....
Quote from Funbeat user on 24 March 2007, 09:42Tack Fia-Lotta men jag tror nog att jag överväger att hoppa över damstrumpbyxorna .... 😉
Är säkert så att träningsvärken ger sig snabbare vid löpning men att pina sig igenom ett långpass i vanliga fall brukar jag inte ha så lätt för och nu med kraftig t
Tack Fia-Lotta men jag tror nog att jag överväger att hoppa över damstrumpbyxorna .... 😉
Är säkert så att träningsvärken ger sig snabbare vid löpning men att pina sig igenom ett långpass i vanliga fall brukar jag inte ha så lätt för och nu med kraftig t
Quote from Funbeat user on 24 March 2007, 19:00Asch då Pontus, hade sett fram emot ett bildbevis.. 😉
Jag var och klättrade idag trots träningsvärken och faktum är att det blev betydligt bättre. Stapplade dit som en anka och var faktiskt lite bekymrad för hur det skulle gå, men det släppte mer och me
Asch då Pontus, hade sett fram emot ett bildbevis.. 😉
Jag var och klättrade idag trots träningsvärken och faktum är att det blev betydligt bättre. Stapplade dit som en anka och var faktiskt lite bekymrad för hur det skulle gå, men det släppte mer och me
Quote from Funbeat user on 25 March 2007, 18:32He, he, jag tror nog att du kan vara glad Fia-Lotta över att du slipper bevittna några bildbevis !!! 😉 Skönt att det gick bra !!! Själv tog jag mig också runt långpasset, kändes ju rejält till en början men släppte allt eftersom och idag har jag inte så
He, he, jag tror nog att du kan vara glad Fia-Lotta över att du slipper bevittna några bildbevis !!! 😉 Skönt att det gick bra !!! Själv tog jag mig också runt långpasset, kändes ju rejält till en början men släppte allt eftersom och idag har jag inte så
Quote from Funbeat user on 25 March 2007, 19:30Kul att det gick bra Pontus! 🙂
Själv börjar livsarndarna återkomma...
Kul att det gick bra Pontus! 🙂
Själv börjar livsarndarna återkomma...