Quote from Guest on 7 August 2011, 23:02Tränade ganska hårt förra veckan. Körde dessutom intervaller med en löpklubb dör jag bor. Vi körde på en friidrottsbana, vilket är ett underlag jag inte är van vid. Tänkte därför ta det lite lugnt denna vecka. Men jag ville inte missa intervallerna i tisd
Tränade ganska hårt förra veckan. Körde dessutom intervaller med en löpklubb dör jag bor. Vi körde på en friidrottsbana, vilket är ett underlag jag inte är van vid. Tänkte därför ta det lite lugnt denna vecka. Men jag ville inte missa intervallerna i tisd
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 23:12Det här påminner om vad jag har råkat ut för men mitt sitter i vaderna, annars likt.
Ska bli intressant att följa den här tråden.
MVH
Det här påminner om vad jag har råkat ut för men mitt sitter i vaderna, annars likt.
Ska bli intressant att följa den här tråden.
MVH
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 09:12Första gången jag sprang på bana var jag i superform. Skulle tävla 2 dagar senare. Det var hur kul som helst att springa med tunna skor och fort som fan 20x200m tror jag vi sprang. Dagen efter kunde jag knappt gå... Tävlingen Dag1 gick sådär knapp styrfar
Första gången jag sprang på bana var jag i superform. Skulle tävla 2 dagar senare. Det var hur kul som helst att springa med tunna skor och fort som fan 20x200m tror jag vi sprang. Dagen efter kunde jag knappt gå... Tävlingen Dag1 gick sådär knapp styrfar
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 10:13Råkade ut för något liknande i våras. Tappade kraft i låren och smärta som på slutet på en mara. Ändå sprang jag bara en halvmara och inte maxfart heller. Hade påbörjat löpträningen ovanligt sent och stegrade den för snabbt för att hinna med halvmaran.
J
Råkade ut för något liknande i våras. Tappade kraft i låren och smärta som på slutet på en mara. Ändå sprang jag bara en halvmara och inte maxfart heller. Hade påbörjat löpträningen ovanligt sent och stegrade den för snabbt för att hinna med halvmaran.
J
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 20:43Maria! Jag lånar tråden lite bara.... :-).
Oskar, det du beskriver påminner om vad jag har råkat ut för. Jag blir fort trött i vaderna. Min värk kom efter en ovanligt hård kvalitetsvecka med intervaller på bana. Jag blir också fort trött i vaderna, en be
Maria! Jag lånar tråden lite bara.... :-).
Oskar, det du beskriver påminner om vad jag har råkat ut för. Jag blir fort trött i vaderna. Min värk kom efter en ovanligt hård kvalitetsvecka med intervaller på bana. Jag blir också fort trött i vaderna, en be
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 20:54Jag känner väldigt mycket igen mig i det som beskrivs. För en 7 år sen på en fotbollsträning hade vi fokus på diverse snabbhets och spänstövningar. På matchen tre dagar efter fick jag något som kändes som kramp, lårmuskeln var helt spänd och svarade inte
Jag känner väldigt mycket igen mig i det som beskrivs. För en 7 år sen på en fotbollsträning hade vi fokus på diverse snabbhets och spänstövningar. På matchen tre dagar efter fick jag något som kändes som kramp, lårmuskeln var helt spänd och svarade inte
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 16:54Det får bli en lugn vecka nu. Hoppas på att det släpper och att det inte blev en bristning av det. Lite lugn jogg för att få igång blodcirkulationen!
Karin, hur gick det för dig? Hur snabbt återhämtade du dig?
Det får bli en lugn vecka nu. Hoppas på att det släpper och att det inte blev en bristning av det. Lite lugn jogg för att få igång blodcirkulationen!
Karin, hur gick det för dig? Hur snabbt återhämtade du dig?
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 18:12Har tyvärr inte riktigt koll på det eftersom jag på den tiden skrev träningsdagbok för hand (H) och inte kommer åt den just nu. Men om jag inte minns helt fel så joggade jag i 10-15 minuter på måndagen efter, dvs 3 dagar, då var jag riktigt stel. Efter de
Har tyvärr inte riktigt koll på det eftersom jag på den tiden skrev träningsdagbok för hand (H) och inte kommer åt den just nu. Men om jag inte minns helt fel så joggade jag i 10-15 minuter på måndagen efter, dvs 3 dagar, då var jag riktigt stel. Efter de
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 09:07Kan bara konstatera att 3 dagars vila har gjort susen. Sprang 7,8 km i morse. Kändes snabbt och lätt - utan känningar i låret!
Kan bara konstatera att 3 dagars vila har gjort susen. Sprang 7,8 km i morse. Kändes snabbt och lätt - utan känningar i låret!
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 11:10(t+) grattis, så skönt!
(t+) grattis, så skönt!