Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 11:24Jag tror att du kanske hade lite eller mycket vätskebrist och då fick krampkänningar.
Jag tror att du kanske hade lite eller mycket vätskebrist och då fick krampkänningar.
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 11:28Det kan absolut vara en komination av underlag och vätskebrist. Är fruktansvärt dålig på att dricka. Känner aldrig törst. Vattenflaskan står fylld på skrivbordet men måste verkligen påminna mig själv att dricka ifrån den!
Det kan absolut vara en komination av underlag och vätskebrist. Är fruktansvärt dålig på att dricka. Känner aldrig törst. Vattenflaskan står fylld på skrivbordet men måste verkligen påminna mig själv att dricka ifrån den!
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 11:34Ok. Jag har haft en del bristningar i vader och hamstring och blivit tillsagd på skarpen av naprapater m fl att se till att dricka innan och efter träningspasset och under passet om det är långvarigt eftersom risken för kramp och bristningar blir mycket s
Ok. Jag har haft en del bristningar i vader och hamstring och blivit tillsagd på skarpen av naprapater m fl att se till att dricka innan och efter träningspasset och under passet om det är långvarigt eftersom risken för kramp och bristningar blir mycket s
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 11:41a
a