Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 21:36Ida... gör då ett All IN test på 20min (utan vila) som jag beskrev, så får du fram din tröskel watt. Lycka till och kör hårt!
Ida... gör då ett All IN test på 20min (utan vila) som jag beskrev, så får du fram din tröskel watt. Lycka till och kör hårt!
Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 22:14Har man allt som behövs för Virtual Power (dvs ant+ dongel i datorn och ant+ kadens/hastighet på cykeln) alt., som det verkar i ditt fall, man har en riktig effektmätare så är trainerroad klockrent. Jag som är relativ nybis på cykeln (start 2011) har haft
Har man allt som behövs för Virtual Power (dvs ant+ dongel i datorn och ant+ kadens/hastighet på cykeln) alt., som det verkar i ditt fall, man har en riktig effektmätare så är trainerroad klockrent. Jag som är relativ nybis på cykeln (start 2011) har haft
Quote from Tobias Barkman on 18 November 2014, 20:35Ja det där var inte det skönaste jag gjort...!
Passade på att prova Trainerroad samtidigt - verkar lovande, speciellt när jag nu vet min FTP och kan låta trainerroad bestämma över trainern...
Ja det där var inte det skönaste jag gjort...!
Passade på att prova Trainerroad samtidigt - verkar lovande, speciellt när jag nu vet min FTP och kan låta trainerroad bestämma över trainern...
Quote from Funbeat user on 18 November 2014, 22:15Gött Ida... nu har du äntligen din FTP - tröskel watt på 60min 🙂 Det är NU arbetet börjar 🙂 😀 😀 😀 Så gör du om samma FTP test om 1,5-2 månader får du se om du har tränat rätt 🙂
Gött Ida... nu har du äntligen din FTP - tröskel watt på 60min 🙂 Det är NU arbetet börjar 🙂 😀 😀 😀 Så gör du om samma FTP test om 1,5-2 månader får du se om du har tränat rätt 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2014, 22:44KÖÖÖÖÖRRR!!!
KÖÖÖÖÖRRR!!!