Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 23:56Njäe, att ta upp vatten kräver nog ingen större energi, däremot tid.
Jag drack ca 3 liter under rundan, och andades ut ca 1 liter ytterligare som jag redan hade i kroppen.
Jag kollade pulskurvan och räknade lite, jag tror att jag brände av lite mer än 2
Njäe, att ta upp vatten kräver nog ingen större energi, däremot tid.
Jag drack ca 3 liter under rundan, och andades ut ca 1 liter ytterligare som jag redan hade i kroppen.
Jag kollade pulskurvan och räknade lite, jag tror att jag brände av lite mer än 2
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 20:14Jag brukar planera in mitt drickande värdelöst.
Alternativ 1: "Jag dricker när jag kommit upp på toppen av backen". Maximalt med mjölksyra, puls och flåsande andhämtning. Minimalt med koordination.
Alternativ 2: "Jag dricker nere i svackan". Då går det
Jag brukar planera in mitt drickande värdelöst.
Alternativ 1: "Jag dricker när jag kommit upp på toppen av backen". Maximalt med mjölksyra, puls och flåsande andhämtning. Minimalt med koordination.
Alternativ 2: "Jag dricker nere i svackan". Då går det
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 22:06Tja inte vet jag men kanske har vi det här med vad som händer när vi stannar för att kissa,knyta skosnörena, ändra något i klädseln eller kolla nya SMS etc....Ref alla vetenskap så ska man då hyperventilera före (Jogging nr 4 1986) och om man kan under ti
Tja inte vet jag men kanske har vi det här med vad som händer när vi stannar för att kissa,knyta skosnörena, ändra något i klädseln eller kolla nya SMS etc....Ref alla vetenskap så ska man då hyperventilera före (Jogging nr 4 1986) och om man kan under ti
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 22:11Tord, jag känner igen mig i det du skriver om koordinationen. Det är därför jag går när jag dricker, annars drunkar jag 🙂
Tord, jag känner igen mig i det du skriver om koordinationen. Det är därför jag går när jag dricker, annars drunkar jag 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 09:56Hyperventilerar - tuppar av - drunknar i en mugg sportdryck 😉
Hyperventilerar - tuppar av - drunknar i en mugg sportdryck 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 22:13Nä nu ska du inte vara sån Erik...Okidoki..jag börjar med att testa det vid kisspauser då.....(Hypeventilerade under kissning å dog,,???););)
Nä nu ska du inte vara sån Erik...Okidoki..jag börjar med att testa det vid kisspauser då.....(Hypeventilerade under kissning å dog,,???););)