Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 12:03Just det problemet slipper man om man pratar med sig själv! 🙂
Just det problemet slipper man om man pratar med sig själv! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 12:27Man kan också sjunga för sig själv under löpningen. Efter att ha läst att Yannis Kouros brukar göra det så testade jag på TEC 2011. På ett 100-mileslopp hinner man med en hel del låtar och jag tog mig igenom större delen av min gamla vinylsamling med sven
Man kan också sjunga för sig själv under löpningen. Efter att ha läst att Yannis Kouros brukar göra det så testade jag på TEC 2011. På ett 100-mileslopp hinner man med en hel del låtar och jag tog mig igenom större delen av min gamla vinylsamling med sven
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 00:01Mikael om det var mitt i natten så trodde de nog bara det var efterfest eftersom högern saknar kampsånger så sjunger de gamla proggsånger framåt natten. 😉
Mikael om det var mitt i natten så trodde de nog bara det var efterfest eftersom högern saknar kampsånger så sjunger de gamla proggsånger framåt natten. 😉
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 10:29Martina: Jag säger bara en sak - JAZZHANDS!
http://www.youtube.com/watch?v=MrtzWnBsZIw
När du sprungit en bit... upp med händerna rakt upp i luften (bra att sträcka ut armarna också!) och sen ner med dem längs sidorna i finfina jazzhands. Sen skaka nerå
Martina: Jag säger bara en sak - JAZZHANDS!
När du sprungit en bit... upp med händerna rakt upp i luften (bra att sträcka ut armarna också!) och sen ner med dem längs sidorna i finfina jazzhands. Sen skaka nerå