Quote from Håkan Öhling on 30 March 2011, 09:07Marcus, försök fokusera på att glida istället. Ligg kvar och sträck så kommer draget automatiskt. Avslappnat!
Marcus, försök fokusera på att glida istället. Ligg kvar och sträck så kommer draget automatiskt. Avslappnat!
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 09:59Då ska jag prova det. Sist sa tränaren att jag ska försöka sträcka på mig lite. Det var svårt (jag är väl stel som en pinne) och det var jobbigt för ryggen (kanske bevis på att man började använda rätt muskler då?)
Då ska jag prova det. Sist sa tränaren att jag ska försöka sträcka på mig lite. Det var svårt (jag är väl stel som en pinne) och det var jobbigt för ryggen (kanske bevis på att man började använda rätt muskler då?)
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 15:04Ja det känns lite i ryggmusklerna 🙂
Jag lyckades få träningsvärk i ryggen första gången idag efter passet igår.Träna att glida genom att räkna antal simtag på tex 25 meter och försök sedan ta färre och färre för varje längd du simmar. Ganska kul fakt
Ja det känns lite i ryggmusklerna 🙂
Jag lyckades få träningsvärk i ryggen första gången idag efter passet igår.
Träna att glida genom att räkna antal simtag på tex 25 meter och försök sedan ta färre och färre för varje längd du simmar. Ganska kul fakt
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 14:30*Uppdatering*
Fokuserat på att sträcka ut och på inandningen. Tidigare i våras så hade jag problem med pollen och fick medicinera bricanyl innan träning men det har nu blivit bättre och då kom jag på att jag andas ju inte in tillräckligt.
Nu är jag mer no
*Uppdatering*
Fokuserat på att sträcka ut och på inandningen. Tidigare i våras så hade jag problem med pollen och fick medicinera bricanyl innan träning men det har nu blivit bättre och då kom jag på att jag andas ju inte in tillräckligt.
Nu är jag mer no