Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 09:08Jag fick mina Dirty Girl Gaiters nån vecka efter beställningen gjordes, snabbt och enkelt. Sluträkningen blev ca 80 SEK, inklusive allt.
Har använd dom på ett tiotal träningspass på varierande underlag, asfalt, grusväg, stigar, ängar och sand. Det stor
Jag fick mina Dirty Girl Gaiters nån vecka efter beställningen gjordes, snabbt och enkelt. Sluträkningen blev ca 80 SEK, inklusive allt.
Har använd dom på ett tiotal träningspass på varierande underlag, asfalt, grusväg, stigar, ängar och sand. Det stor
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 14:20Skaka liv i tråden, hur fungerar dirty girl i lössnö?
Skapar värmen från foten isklumpar i det mjuka tyget?
Skaka liv i tråden, hur fungerar dirty girl i lössnö?
Skapar värmen från foten isklumpar i det mjuka tyget?
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 14:38Kort svar: Nej
Långt svar: Jag har aldrig haft problem med att snö fastnar, smälter, fryser på mina gaiters#samplesize1 #anecdotalevidence
Kort svar: Nej
Långt svar: Jag har aldrig haft problem med att snö fastnar, smälter, fryser på mina gaiters
#samplesize1 #anecdotalevidence
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 14:45Håller med Peter. Har inte haft några problem med mina Dirty Girl gaiters. Tyget är ganska tunt (men slitstarkt) och suger inte åt sig särskilt mycket vätska. Har haft större problem med mina Race Ready gaiters så dom är förpassades till arkivet efter att
Håller med Peter. Har inte haft några problem med mina Dirty Girl gaiters. Tyget är ganska tunt (men slitstarkt) och suger inte åt sig särskilt mycket vätska. Har haft större problem med mina Race Ready gaiters så dom är förpassades till arkivet efter att
Quote from Elias Engqvist on 13 March 2013, 16:03Har du fått facebook-reklam? Jag ser att dom kör en kampanj nu 🙂
Har du fått facebook-reklam? Jag ser att dom kör en kampanj nu 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 16:16> Christer: Om du menar mig så har jag inte Facebook. Var reklamen bra eller var den så där typiskt reklamtråkig och icke-lockande som bara reklam kan vara? 😉
> Christer: Om du menar mig så har jag inte Facebook. Var reklamen bra eller var den så där typiskt reklamtråkig och icke-lockande som bara reklam kan vara? 😉
Quote from Elias Engqvist on 13 March 2013, 16:28Det är bara en vanlig lite facebook-reklam - men det slog mig att samtidigt som dom börjat på facebook så dök Dirty Girls upp i två trådar här på funbeat! Sammanträffande?
Det är bara en vanlig lite facebook-reklam - men det slog mig att samtidigt som dom börjat på facebook så dök Dirty Girls upp i två trådar här på funbeat! Sammanträffande?
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 19:47Nä satt och dumbeställde på addnatures vinterrea och kom på att jag saknat damasker i vinter, googla sedan modellerna och hamna på denna tråd 🙂
Nä satt och dumbeställde på addnatures vinterrea och kom på att jag saknat damasker i vinter, googla sedan modellerna och hamna på denna tråd 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 19:49Bara och beställe ett par med döskallar 😉
Verkar som det bara fanns från USA när tråden skapades, nu har dom ju en internationell site! Inget tullstrul.
Bara och beställe ett par med döskallar 😉
Verkar som det bara fanns från USA när tråden skapades, nu har dom ju en internationell site! Inget tullstrul.
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 20:10Jag har beställt från Dirty Girl 2 ggr och problemfriare leverans har jag aldrig varit med om. Snabbt gick det också. Jag var smart nog att beställa flera modeller i olika storlekar och hade inte det minsta problem att avyttra dem i bekantskapskretsen och
Jag har beställt från Dirty Girl 2 ggr och problemfriare leverans har jag aldrig varit med om. Snabbt gick det också. Jag var smart nog att beställa flera modeller i olika storlekar och hade inte det minsta problem att avyttra dem i bekantskapskretsen och