Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 12:26Egen facebookgrupp tror jag, sen kanske man kan göra reklam för gruppen på funbeat, jogg, lonesomegruppen på fb, trailgrupper på fb etc.
Men du är ju stjärnan Aadu när det gäller att hänga med på mina förslag på gemensamma pass! 🙂
Egen facebookgrupp tror jag, sen kanske man kan göra reklam för gruppen på funbeat, jogg, lonesomegruppen på fb, trailgrupper på fb etc.
Men du är ju stjärnan Aadu när det gäller att hänga med på mina förslag på gemensamma pass! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 12:50Anders: Skall vi inkludera alla trail-löpare eller som skall vi vara mer exklusiva och bara bjuda in Ultralöpare?
Anders: Skall vi inkludera alla trail-löpare eller som skall vi vara mer exklusiva och bara bjuda in Ultralöpare?
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 18:18Jag tycker nog att man inte behöver säga ultra eller trail men jag är inte så intresserad av sälllskap på mina kortare asfaltspass.
Kanske gemensamma långa pass kan vara inriktningen?
Det kan locka både ultranördar, trailrävar, maratongnetare och triath
Jag tycker nog att man inte behöver säga ultra eller trail men jag är inte så intresserad av sälllskap på mina kortare asfaltspass.
Kanske gemensamma långa pass kan vara inriktningen?
Det kan locka både ultranördar, trailrävar, maratongnetare och triath
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 19:12Du som haft lite koll på vad som blev fel i den andra gruppen du nämnde, kan du inte starta en grupp och skriva namnet här så letar vi långpass-nördar upp den och ansöker om att joina.
Du som haft lite koll på vad som blev fel i den andra gruppen du nämnde, kan du inte starta en grupp och skriva namnet här så letar vi långpass-nördar upp den och ansöker om att joina.
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 19:55Ok! Lägger en länk här sen 🙂
Ok! Lägger en länk här sen 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 20:04https://m.facebook.com/groups/322731754563449?ref=bookmark