Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTrainer köp
You need to log in to create posts and topics.

Var precis ute på en tur med mountainbiken istället för att ta en promenad och upptäckte en annan bra träning för att bli en cyklist som cyklar rakt... Att hålla sig i hjulspåret efter en bil med 19cm breda däck. På sidorna om detta däckspår var det 5cm s

Själv kör jag på Elite real tour trainer kopplar den pc och kör en massa etapper jäkligt inspererande och kul finns nästan bara bergsetapper.
Jobbigt kan det vara att köra men man får tänka posetivt fan va stark man kommer att vara när tävlingssäsongen bö

Jag skulle också vilja ha en sådan där med filmer och grejer... Kanske blir till nästa vinter eller vintern därpå när man har kört sin första VR och vill putsa till tiden ;).
Är det riktigt tungt att stiga upp för backarna eller känns det som att det är f

Henrik!
Nu förstår jag plötsligt hur du orkar ligga så högt upp på topplistan, du spelar ju dataspel like mycket som du tränar 😉

Det låter verkligen som något för min del med... Spela tv-spel och få ut något bra av det :p
Hur är det med dom man kan köra online, är det mycket folk som spelar så eller blir man alldeles ensammen ändå?

Hej ja det blir verkligen som ett tv-spel har alldrig tränat så här hårt i början på året tidigare, och det bromsar verkligen hårt vissa etapper har backar som är på över 12% och då jäklar går det tungt.
Är det t.ex 5% så bromsar rullen det, är det t.ex 1

Hade du haft en pendlarhybrid med skivbromsar så kunde du bromsat bakhjulet och ändå inte slita däck?!

Låter som ett bra köp då.
Jag har ju gett mig fan på att ladda upp också inför sommaren nu så jag spenderar 3-4 dagar i veckan på trainern. Hade ju varit roligare med filmer samtidigt... Jaja, man kan inte få allt här i världen, kanske blir en sådan vid e

Apropå trainer - förra vintern körde jag rätt hårt på min då nyinköpta Tackx satori tillsammans med min mtb. Jag var helnöjd hela säsongen, men jag noterade också direkt hur den flexade rejält i baksvingen och kring vevhuset men körde på från november til

Har kört min gamla MTB i trainer inne under ett par vintrar och nu i somras upptäckte jag att den spruckit på 2 ställen uppe under styrstammen, vilket var ganska vanligt förekommande enligt de jag senare talade med i cykelaffären. Därför var min tanke att