Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 22:14Upplevelse i form av ökat motstånd i uppförsbackar fås med vr-uppgradering enligt kontakt med Tacx support:
"Hej,
Med en Flow får du motstånd i uppförsbackar men den hjälper ej till i nerförsbackar(fortius). Alla trainers som kopplas till en PC får mot
Upplevelse i form av ökat motstånd i uppförsbackar fås med vr-uppgradering enligt kontakt med Tacx support:
"Hej,
Med en Flow får du motstånd i uppförsbackar men den hjälper ej till i nerförsbackar(fortius). Alla trainers som kopplas till en PC får mot
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 16:57Då gäller det bara att hitta billigaste stället och sedan beställa.
Så får man lite roligt i vinter...
Då gäller det bara att hitta billigaste stället och sedan beställa.
Så får man lite roligt i vinter...
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 20:40Hittade ingen bättre tråd då jag sökte så jag kapar denna:
Var köper ni RLV filmer till Tacx? Gärna till bra pris också...
Hittade ingen bättre tråd då jag sökte så jag kapar denna:
Var köper ni RLV filmer till Tacx? Gärna till bra pris också...
Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 09:36Det bästa är väl att köpa via tacx... då kommer dom iallafall.
Det bästa är väl att köpa via tacx... då kommer dom iallafall.
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 21:11Oj ni som har Fortius hoppas ni har hittat till www.rulletour.no
Motiverande tävling vintertid.
Oj ni som har Fortius hoppas ni har hittat till http://www.rulletour.no
Motiverande tävling vintertid.
Quote from Lars Mörrby on 18 February 2013, 18:10Jag har köpt RLV-filmer till Tacx hos XXL Sport och Vildmark i Sisjön / Mölndal / Göteborg.
Jag har köpt RLV-filmer till Tacx hos XXL Sport och Vildmark i Sisjön / Mölndal / Göteborg.
Quote from Funbeat user on 18 February 2013, 21:29Tack Börje! Då ska jag ta XXL på vägen hem från jobbet imorrn. (t+)
Tack Börje! Då ska jag ta XXL på vägen hem från jobbet imorrn. (t+)
Quote from Funbeat user on 18 February 2013, 21:33Jag känner till PCmuskeln.
Jag känner till PCmuskeln.
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 16:34Har en Fortius och den är kanon, värd varenda krona, tips ät att kolla efter begagnat på blocket, notera dock programvarans version och om det ingår pulsband, är inte standard (märkligt)!
Multiplayer har jag inte testat eftersom jag inte har styrkomponen
Har en Fortius och den är kanon, värd varenda krona, tips ät att kolla efter begagnat på blocket, notera dock programvarans version och om det ingår pulsband, är inte standard (märkligt)!
Multiplayer har jag inte testat eftersom jag inte har styrkomponen
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 16:36RLV till fortius har jag köpt på reallifevideo.de. Rätt bra videos, snabb leverans och bra priser. Det skiftar rätt mycket i kvalitet mellan olika videos, men det framgår rätt tydlig var det är för upplösning. Kör man de senaste är de rätt bra. En bonus f
RLV till fortius har jag köpt på reallifevideo.de. Rätt bra videos, snabb leverans och bra priser. Det skiftar rätt mycket i kvalitet mellan olika videos, men det framgår rätt tydlig var det är för upplösning. Kör man de senaste är de rätt bra. En bonus f