Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 20:25Göran H...
Du e välkommen till Lisebergshallen, Göeborg den 24 oktober på en spelning med Mustasch.
Jag lovar att du kommer att ha "backslick-frilla" då du lämnar hallen efter spelningen..Hallelulia!!!!!!!
The M vill save you from your disco-soulTrai
Göran H...
Du e välkommen till Lisebergshallen, Göeborg den 24 oktober på en spelning med Mustasch.
Jag lovar att du kommer att ha "backslick-frilla" då du lämnar hallen efter spelningen..Hallelulia!!!!!!!
The M vill save you from your disco-soul
Trai
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 23:52Jag kör på rullar och det funkar jättebra. Kör man på höga växlar blir det också motstånd som räcker. Man kan ju minska trycket i däcken nåt ifall det inte går tillräckligt trögt. Den rulltrainer jag har nu har en fläkt som kan kopplas in och som funkar s
Jag kör på rullar och det funkar jättebra. Kör man på höga växlar blir det också motstånd som räcker. Man kan ju minska trycket i däcken nåt ifall det inte går tillräckligt trögt. Den rulltrainer jag har nu har en fläkt som kan kopplas in och som funkar s
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 03:17tack för era svar. Jag har nu bestämt mig för att det blir rullar. Motståndet torde inte bli nåt större problem, verkar det som. Framför allt som jag redan i dagsläget trampar på med rätt hög kadens när jag är ute och cyklar.
Får se om det blir nån "Firs
tack för era svar. Jag har nu bestämt mig för att det blir rullar. Motståndet torde inte bli nåt större problem, verkar det som. Framför allt som jag redan i dagsläget trampar på med rätt hög kadens när jag är ute och cyklar.
Får se om det blir nån "Firs
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 06:57"Rätt hög kadens"...
var väl ett understatement of the year..
Du skulle ha trainer o köra på tyngsta hela vintern 😉
Finns nog en del på Youtube, många krascher där... Måste se till att inte jag hamnar där
"Rätt hög kadens"...
var väl ett understatement of the year..
Du skulle ha trainer o köra på tyngsta hela vintern 😉
Finns nog en del på Youtube, många krascher där... Måste se till att inte jag hamnar där
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 07:20Jag skulle se det som att med trainer kan man köra lite intervaller och liknande, få upp lite styrka i benen.
Medans med rullar så kan man trampa på och öva lite teknik och även uthållighet, sitta där och trampa i 3-4h eller nått, borde kunna jämnställas
Jag skulle se det som att med trainer kan man köra lite intervaller och liknande, få upp lite styrka i benen.
Medans med rullar så kan man trampa på och öva lite teknik och även uthållighet, sitta där och trampa i 3-4h eller nått, borde kunna jämnställas
Quote from j sollerman on 22 October 2009, 10:283-4 timmar inomhus motsvarar de dubbla ute..
3-4 timmar inomhus motsvarar de dubbla ute..
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 10:30Hmm, såpass... Även med en lite bromsad rulle? Man får ju inte direkt några backar att tala om...
Jag har för mig jag läste i kadens och våran OS-medaljstagare (skumt namn...) cyklade ca 1-2h om dagen på rulle innan det blev annan träning, kanske mest för
Hmm, såpass... Även med en lite bromsad rulle? Man får ju inte direkt några backar att tala om...
Jag har för mig jag läste i kadens och våran OS-medaljstagare (skumt namn...) cyklade ca 1-2h om dagen på rulle innan det blev annan träning, kanske mest för
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 10:36Jag upplever också att det är mycket jobbigare att sitta på en rulle än att cykla ute, men det beror nog på att jag ännu är för dålig för att kunna variera sittställningen eller rulla lite utan att trampa som man kan på riktig landsväg. OS-medaljörer jämf
Jag upplever också att det är mycket jobbigare att sitta på en rulle än att cykla ute, men det beror nog på att jag ännu är för dålig för att kunna variera sittställningen eller rulla lite utan att trampa som man kan på riktig landsväg. OS-medaljörer jämf
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 10:58Trainer respektive rullar har sin plats i träningen om man nu inte vill köra ute.
Trainer respektive rullar har sin plats i träningen om man nu inte vill köra ute.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 11:37Sant, jag funderar faktiskt på hur jag ska sälja in ett trainerköp hos frun...
/Jesper
Sant, jag funderar faktiskt på hur jag ska sälja in ett trainerköp hos frun...
/Jesper