Quote from j sollerman on 22 October 2009, 11:38Sikta högt, sälj in en cross istället. Tycker hon de är för dyrt så kan du ju köpa en trainer istället 😉
Sikta högt, sälj in en cross istället. Tycker hon de är för dyrt så kan du ju köpa en trainer istället 😉
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 11:40Hm, värt att överväga... (t+)
Hm, värt att överväga... (t+)
Quote from ellen olsson on 22 October 2009, 12:31En trainer för kvalitetspass på linje- eller tempohoj samt en cyclocross för utomhuscyklingen på helger är en bra kombination.
En trainer för kvalitetspass på linje- eller tempohoj samt en cyclocross för utomhuscyklingen på helger är en bra kombination.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 14:42Jesper - köp en riktig cykel istället!!!
Sedan kan jag nog övertala dig om att en fortius är ett måstemåste 😉Mvh Janne
Jesper - köp en riktig cykel istället!!!
Sedan kan jag nog övertala dig om att en fortius är ett måstemåste 😉
Mvh Janne
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 08:44Nu var det ju inte jag som behövde övertygas om vare sig cykel eller trainer 😉
(fast okej då, till en viss del sitter det väl hos mig också...)
Nu var det ju inte jag som behövde övertygas om vare sig cykel eller trainer 😉
(fast okej då, till en viss del sitter det väl hos mig också...)
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 10:20Är inte du övertygad så kommer du aldrig kunna övertyga frugan att det är ett måste 😉
Är inte du övertygad så kommer du aldrig kunna övertyga frugan att det är ett måste 😉
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 12:01Sant igen, mycket visdom i den här tråden.
Sant igen, mycket visdom i den här tråden.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 14:08Jag säger som farbror Barbro: Jag är är för att hjälpa dig, dårå.
Jag säger som farbror Barbro: Jag är är för att hjälpa dig, dårå.
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 02:10Det räcker inte att vara övertygad. Det krävs ett mått av metaövertygelse, dvs att man är övertygad om sin övertygelse. När man sedan inför frugan ska vara metaövertygad på ett så övertygande sätt att hon om inte annat iaf blir BETAövertygad om att en vad
Det räcker inte att vara övertygad. Det krävs ett mått av metaövertygelse, dvs att man är övertygad om sin övertygelse. När man sedan inför frugan ska vara metaövertygad på ett så övertygande sätt att hon om inte annat iaf blir BETAövertygad om att en vad
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 07:56Byt sambo.
Byt sambo.