Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 15:25Okej Mats, men är det priset man får upp, då man tittar i sin korg, det verkliga priset inkl. frakt? i så fall kostar den ännu mindre. Kanon i så fall!
Okej Mats, men är det priset man får upp, då man tittar i sin korg, det verkliga priset inkl. frakt? i så fall kostar den ännu mindre. Kanon i så fall!
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 15:47Det är inkl frakt. (t+)
Det är inkl frakt. (t+)
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 15:57Precis som Karl säger så är det totalpriset inklusive frakt (och engelsk VAT har jag för mig). 🙂
Precis som Karl säger så är det totalpriset inklusive frakt (och engelsk VAT har jag för mig). 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 16:08Nix, svensk VAT.
Nix, svensk VAT.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 16:14My bad. 🙂
My bad. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 16:21Svensk moms måste det väl ändå vara. 😉
Svensk moms måste det väl ändå vara. 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 16:24VAT? Svensk moms? Ursäkta men jag undrar bara en enkel sak:
priset som visas i korgen man har på Wiggle, hur ska man räkna (eller var ska man kolla upp för att räkna rätt) för att landa så nära det pris man till sist kommer att faktiskt betala?
VAT? Svensk moms? Ursäkta men jag undrar bara en enkel sak:
priset som visas i korgen man har på Wiggle, hur ska man räkna (eller var ska man kolla upp för att räkna rätt) för att landa så nära det pris man till sist kommer att faktiskt betala?
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 16:30Klicka på köp så ser du priset. Du behöver inte räkna ut det själv.
Klicka på köp så ser du priset. Du behöver inte räkna ut det själv.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 16:34Ok, och vad tror ni deras kurs ligger på? Jag kollade igår på http://www.resevalutor.se/ (har ingen aning om dess trovärdighet) ni kanske har något annat tips
Ok, och vad tror ni deras kurs ligger på? Jag kollade igår på http://www.resevalutor.se/ (har ingen aning om dess trovärdighet) ni kanske har något annat tips
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 16:41Du kan ställa in valutan till att visa svenska kronor på wiggle. 🙂
Du kan ställa in valutan till att visa svenska kronor på wiggle. 🙂